سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1143
|
10:01 - 1391/10/25
نسخه چاپی

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان :

توزیع310 تن برنج برای تعدیل قیمتها در آبدانان

توزیع310 تن برنج برای تعدیل قیمتها در آبدانان
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان گفت: 310 تن برنج با قیمت مصوب دولتی در راستای تعدیل قیمت ها و حمایت از مصرف كنندگان در میان مردم این شهرستان توزیع شده است.

 

به گزارش ایلام فردئا به نقل از آبدانان نیوز،رحیم سهرابی بیان كرد: توزیع برنج با قیمت مصوب دولتی برای مقابله با موج گرانی های كاذب این ماده غذایی و نظارت كامل بر بازار تا پایان سال جاری در این شهرستان ادامه می یابد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت آبدانان از تامین كلیه مواد غذایی و انبار آنها در این شهرستان خبر داد و ادامه داد: شش گروه ثابت و سیار بطور شبانه روز بر نحوه توزیع محصول های غذایی این شهرستان نظارت می كنند.

سهرابی ارزش ریالی برنج های توزیع شده را هشت میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام و یادآور شد: 100 تن برنج با قیمت مصوب دولتی ماه آینده نیز در این شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، كاهش عرضه برنج در فروشگاه های ایلام در روزهای گذشته باعث نگرانی مردم و سوء استفاده برخی از افراد سودجو در افزایش بی رویه این ماده غذایی اصلی مردم شده است.

با وجود وعده مسوولان برای تامین برنج مصرفی مورد نیاز مردم و وارد كردن بخشی از ذخیره این محصول به بازار تاكنون میان عرضه این محصول به بازار و نیاز مصرفی مردم استان تعادلی ایجاد نشده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد