سرویس: استان ایلام
کد خبر: 65022
|
13:44 - 1403/02/04
نسخه چاپی

مدیرعامل آب و فاضلاب استان خبر داد؛

جمع آوری ۱۰ انشعاب آب غیرمجاز در ایلام

جمع آوری ۱۰ انشعاب آب غیرمجاز در ایلام
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی و جمع‌آوری ۱۰ رشته انشعاب غیرمجاز خانه باغ و کارگاه " بچینگ بتن" در شهرک پشت فروگاه ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «محمد محمدی» در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.
وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.
محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱_ ۰۸۴۳ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.
به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب