سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65012
|
10:02 - 1403/02/03
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبر داد:

پرداخت ۴۵۰ میلیاردریال کمک بلاعوض به متقاضیان در ایلام

پرداخت ۴۵۰ میلیاردریال کمک بلاعوض به متقاضیان در ایلام
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیاردریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه‌دیده از حوادث غیرمترقبه در ایلام خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به یک هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،حبیب‌الله محبیصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام،اظهار کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در ایلام رخ‌داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستاهای ایلام شده است.
 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.
 

وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیاردریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه‌دیده از حوادث غیرمترقبه در ایلام، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.
 

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میل‌گرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی دو سال گذشته در ایلام صورت‌گرفته است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در ایلام پرداخت شده است.

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب