سرویس: سیاسی
کد خبر: 64967
|
00:10 - 1403/02/01
نسخه چاپی

امام‌جمعه مهران:

سپاه در جهان محبوب است

سپاه در جهان محبوب است
امام‌جمعه مهران گفت: سپاه نه‌تنها در کشورمان بلکه در جهان محبوب است در همین عملیات وعده صادق شکوه و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالله امینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: عملیات وعده صادق با رمز محمد رسول‌الله (ص) علاوه بر اینکه عزت‌آفرین و مایه مباهات برای مردم کشورمان و آزادگان جهان بود فصل جدیدی را در مسیر مبارزه با استکبار و صهیونیست باز کرد امروزه کشور عزیزمان رهبری همه آزادگان جهان را به دست گرفته است قلب جهانیان با ماست ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان از حاکمان ظالم خود که توجهی به مردم غزه و فلسطین ندارند بیزار و متنفر است و ایران را قهرمان مبارزه با ظلم می‌دانند بیداری اسلامی در حال گسترش است و قطعاً در آینده نزدیک تغییرات بزرگی در سطح جهان اسلام و سایر کشورهای غیرمسلمان به وجود خواهد آمد که حتی تصورش محال بود.

وی افزود: ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم وقتی قوانین بین‌المللی نتواند به گردن سگ خبیث و هاری مثل رژیم صهیونیستی قلاده قرار بدهد و در قبال این همه جنایات تنبیه کند طبیعی است که باید با موشک‌های جمهوری اسلامی ایران تنبیه شود.

امام‌جمعه مهران گفت: هم آمریکا و هم رژیم صهیونیستی و هم کشورهای غربی بدانند عملیات وعده صادق نه‌تنها آخرین عملیات ما نیست؛ بلکه شروعی برای عملیات‌های بزرگ‌تر است قطعاً اگر رژیم صهیونیستی بخواهد پاسخی بدهد بهترین بهانه برای ماست که موج دوم عملیات را در حجم بزرگی از تجهیزات نظامی و موشک‌های دقیق‌تر و بیشتر شروع کنیم و قطعاً موج دوم خویشتن‌داری موج اول را هرگز نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دوم اردیبهشت روز تأسیس سپاه قهرمان و عزیز ماست؛ سپاه پاسداران از ابتدای تأسیس در سال ۵۸ تا کنون منشأ برکات زیادی برای کشورمان بوده است و همیشه در مقابل تهدیدات مختلف از کشور صیانت کرده است.

امینی گفت: سپاه نه‌تنها در کشورمان بلکه در جهان محبوب است در همین عملیات وعده صادق شکوه و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید؛ بنده لازم می‌دانم این روز بزرگ را به همه مردم عزیز هم‌وطنم و به‌ویژه مردم و پاسداران عزیز مهران تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات به حق مردم مهران زیباسازی شهرستان است متأسفانه بافت شهری مهران خیلی فرسوده است و شایسته مردم بزرگ مهران نیست کارهایی انجام شده است؛ ولی به‌خاطر بی‌توجهی مسئولان در دولت‌های گذشته و این دولت، مردم مهران از حق داشتن یک شهر زیبا و در خور محروم هستند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب