سرویس: سیاسی
کد خبر: 64801
|
12:56 - 1403/01/19
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خبر داد:

مشارکت یک هزار ۴۱۳ فرهنگی ایلامی در اردوهای راهیان نور

مشارکت یک هزار ۴۱۳ فرهنگی ایلامی در اردوهای راهیان نور
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه یک هزار ۴۱۳ نفر از فرهنگیان ایلام نیز در اردوهای راهیان نور مشارکت داشته‌اند، گفت: طرح شهید عجمیان در راستای رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی مدارس سال گذشته در سطح بیش از ۷۵ واحد و ۴۱۰ کلاس آموزشی با مشارکت بیش از ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان ایلام اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار جمال شاکرمی صبح امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش ایلام، اظهار کرد: شورای آموزش‌وپرورش یک نشست پرمغز و تأثیرگذار در راستای حل مشکلات در حوزه تعلیم‌وتربیت است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک نگاه آرمانی به دستگاه تعلیم تعلیم‌وتربیت ابراز کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای تقویت سیستم آموزش‌وپرورش استان تلاش کنند و ما هم در سپاه آنچه که در توان داشته باشیم برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش‌وپرورش پای‌کار خواهیم آورد.

وی تصریح کرد: از فردا با هماهنگی انجام شده با آموزش‌وپرورش سه هزار و ۵۶۰ دانش‌آموز که در درس‌های آمادگی دفاعی شرکت کرده‌اند، در میدان تیر حضور خواهند یافت.

شاکرمی با بیان اینکه در سال گذشته تحول بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌های راهیان نور و آمادگی کامل برای استقبال از کاروان‌ها ایجاد شد، تصریح کرد: هشت و هزار و ۹۷۰ نفر از دانش‌آموز ایلام به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی استان در دوران دفاع مقدس اعزام شده است.

 وی با بیان اینکه همچنین یک هزار ۴۱۳ نفر از فرهنگیان ایلام نیز در اردوهای راهیان نور مشارکت داشته‌اند، گفت: طرح شهید عجمیان در راستای رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی مدارس سال گذشته در سطح بیش از ۷۵ واحد و ۴۱۰ کلاس آموزشی با مشارکت بیش از ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان ایلام اجرایی شد.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام ابراز کرد: نگاهی که در ایلام در حوزه زیرساختی و تنوع‌بخشی به رشته‌های مهارتی در سطح مدارس استان وجود دارد به‌طورقطع در راستای ارتقای سطح تعلیم‌وتربیت در استان بسیار تأثیرگذار است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب