سرویس: سیاسی
کد خبر: 64690
|
02:16 - 1403/01/13
نسخه چاپی

امام‌جمعه بدره:

عوامل جشن‌های نوروزی در ایلام باید شناسایی شوند

عوامل جشن‌های نوروزی در ایلام باید شناسایی شوند
امام‌جمعه بدره گفت: انگیزه جشن‌های منحرف و مختلط نوروزی به‌خصوص در ایلام باید مشخص شده و عوامل برگزاری آن شناسایی شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن دانیاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: سابقه درخشان مردم باغیرت و باایمان استان ایلام که در شکل‌گیری انقلاب، دفاع مقدس، انتخابات و در خادمی زائران اباعبدالله زبانزد خاص و عام است با این‌گونه برنامه‌های ضدارزشی همخوانی ندارد.

وی افزود: نقشه دشمن ایجاد انشقاق در پیکره جامعه اسلامی است، دو سال است که بر روی قوم کُرد متمرکز شده‌اند، فتنه حجاب از مرگ دخترخانم سقزی شروع شد اکنون نیز با چرخاندن عده‌ای رقاصه از این شهر به آن شهر در پی تضعیف ایمان جوانان هستند، ما باید مواظب دسیسه‌های آنها باشیم.

 امام‌جمعه بدره خاطرنشان کرد: غیرت دینی جامعه مذهبی و اعلام برائت و درخواست برخورد با عاملان جشن‌های منحرف و مختلط نوروزی که هتک حرمت به ماه مبارک رمضان و ترویج بی‌حیایی بود، ستودنی است.

وی بیان داشت: انگیزه جشن‌های منحرف و مختلط نوروزی به‌خصوص در ایلام باید مشخص شده و عوامل برگزاری آن شناسایی شوند؛ ولی از مدل لباس، نوع رقص، موسیقی، شعر، آتش‌بازی، نشانه‌روی لباس آنها معلوم است که از عناصر گروهک‌های ضدانقلاب هستند که قصد آنها آندلسی کردند جامعه اسلامی است.

 دانیاری تصریح کرد: انتظار مردم عزیز ما برخورد قانونی با معدود افرادی که خواسته یا ناخواسته در دام نقشه دشمن افتادن است. متأسفانه برخی مسئولان نیز در این آزمون مردود شدند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد