سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 53605
|
08:12 - 1400/07/11
نسخه چاپی

سرپرست پلیس راه ایلام گفت:

استقرار ۷۰ تیم گشتی کمکی در محورهای مواصلاتی استان

استقرار ۷۰ تیم گشتی کمکی در محورهای مواصلاتی استان
سرپرست پلیس راه ایلام گفت: تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان بویژه جاده مهران - ایلام در شرایط خوبی بوده و هم اکنون به شکل روان در جریان است.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ ابوالفضل کهزادیسرپرست پلیس راه ایلام گفت: در راستای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در بازگشت آنها به استان های مبداء پلیس راه از آمادگی کامل برخوردار و تمهیدات لازم برای بازگشت کامل زائران اندیشیده شده است.

وی افزود: آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای ایلام - مهران، حمیل - ایلام و ایوان - ایلام و برعکس در شرایط مناسبی قرار دارد و تا این لحظه ترافیک عادی و روان جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست پلیس راه ایلام با اشاره به بیشترین میزان تردد خودروها طی روزهای اخیر یادآور شد: در این روز بیشترین حجم تردد خوردوها در مسیر ایلام - مهران به ثبت رسیده است.

سرهنگ کهزادی از استقرار ۷۰ تیم گشتی کمکی از استان های مختلف در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: پلیس با استقرار گروه های کنترل و فعال کردن دوربین های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها، حرکات و رفتار های ترافیکی رانندگان را رصد می کند.

وی به رانندگان و زائران توصیه کرد: در طول مسیر به شهرهای محل سکونت ضمن همکاری با پلیس ،از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث می شود پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد