سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49042
|
18:12 - 1399/09/07
نسخه چاپی

به منظور مقابله با ويروس كرونا؛

ادارات دو شهرستان در استان ایلام هفته آینده تعطیل است

ادارات دو شهرستان در استان ایلام هفته آینده تعطیل است
ادارات دو شهرستان در استان ایلام به دلیل وضعیت قرمز در بحث کرونا، در هفته پیش رو تعطیل هستند.

به گزارشايلام بيدار "قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام عصر جمعه در نشست فوق العاده قرارگاه عملیاتی کرونا گفت: بر این اساس کارکنان ادارات در شهرستان های ایلام و چرداول این هفته در محل کار حضور نمی یابند و هیچکدام از ادارات این مناطق به هیچ عنوان پذیرای ارباب رجوع نیستند.

وی اظهار کرد: تعطیلی شامل دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، برق، پست، گاز و دیگر دستگاه ها نیز هست و تنها عواملی که خدمات ضروری ارائه می دهند سر کار حاضر می شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه این تعطیلی شامل مناطق نارنجی و زرد استان نمی شود، افزود: بانک ها مشمول این تعطیلی نبوده و تابع بخشنامه شورای هماهنگی بانک های کشور هستند مگر اینکه در ستاد ملی کرونا تصمیم دیگر گرفته شود.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین تعداد کارمندان در شهرستان ایلام مشغول فعالیت هستند، تعطیلی بخش اداری و غیرضروری تمامی دستگاه های اجرایی، شرکت ها و ادارات خدمات رسان در هفته آینده مشمول حدود ۷۰ درصد کل کارمندان استان می شود که با احتساب پنج درصد سهم شهرستان چرداول دیگر منطقه قرمز استان به ۷۵ درصد می رسد.

وی یادآور شد: این تعطیلی و عدم حضور کارکنان در ادارات مرخصی استحقاقی و استعلاجی نیست و به نوعی مرخصی است که دولت به کارکنان داده است بنابراین باید حقوق، مزایا و اضافه کارکنان در این مدت به طور کامل محاسبه شود.

استاندار ایلام گفت: بدلیل اینکه در این هفته ادارات به هیچ عنوان ارباب رجوع نمی پذیرند با هماهنگی با بانک ها، امور مالیاتی و دیگر دستگاه های مرتبط عواقب ناشی از تاخیر انجام امورات مالی برطرف خواهد شد تا هیچکس در این زمینه متحمل ضرر و زیان نشود.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب