سرویس: سیاسی
کد خبر: 49041
|
17:58 - 1399/09/07
نسخه چاپی

دانشمند هسته‌ای کشورمان ترور شد

دانشمند هسته‌ای کشورمان ترور شد
محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان عصر امروز مورد سوءقصد قرار گرفت.

به گزارشايلام بيدار ، ساعاتی قبل محسن فخری زاده یکی از دانشمندان حوزه هسته‌ای کشور به دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد.

 بنا بر اطلاعات کسب شدهف این ترور در شهر آبسرد  رخ داده و تروریستها پیش از تیراندازی به سمت خودروی اقای فخری زاده، اقدام به انفجار یک خدروی دیگر کرده اند.

 در جرین این درگیری تعد دیگری از افراد هم کشته شدند که هویت آنها هنوز معلوم نیست.

 گفته می شود برخی نزدیکان آقای فخری زاده هم همراه ایشان بوده اند.

لازم به ذکر است اوایل سال 1397، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که سازمان جاسوسی این رژیم «موساد» تلاش کرده یک دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کند اما عملیات او موفق نبوده است.

در این باره وبگاه «واللا نیوز» گزارش داده بود عوامل موساد پیشتر تلاش کرده‌اند یک دانشمند هسته‌ای ایرانی به نام «محسن فخری‌زاده مهابادی» که مسئول راکتور اتمی تهران است را ترور کنند.


این وبگاه اذعان کرده بود تمام دانشمندان هسته‌ای ایرانی که پیشتر ترور شدند یا سوء قصدی علیه جان آنها انجام گرفته، عملیات آن توسط عاملین موساد اجرا شده است.

مقامات اطلاعاتی خارجی موساد به «واللا» گفته بودند که فخری‌زاده در لیست ترور موساد قرار داشت.

محسن فخری‌زاده تنها دانشمند هسته ای ایرانی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در شو تبلیغاتی 2 سال پیش خود به زبان آورده و مدعی شده بود روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می‌کرده است.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب