سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48932
|
00:03 - 1399/09/02
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه ایلام:

تصادف رانندگی در تونل آزادی ایلام یک کشته برجای گذاشت

تصادف رانندگی در تونل آزادی ایلام یک کشته برجای گذاشت
رضا همتی زاده از برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ در محور تونل آزادی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم فوت کرد و دو نفر نیز مجروح شدند.

به گزارشايلام بيدار،رضا همتی زاده "،رضا همتی زاده اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف فوتی بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور تونل آزادی، سریعاً کارشناسان پلیس راه انتظامی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در گزارش کارشناسان اعزامی مشخص شد، تصادف بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به وقوع پیوسته که در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و دو سرنشین خودرو نیز به شدت مصدوم شده‌اند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: برابر نظریه افسر کاردان فنی پلیس راه، علت تصادف از سوی راننده یکی از خودروها به علت تجاوز به چپ اعلام شده است.

همتی زاده با بیان اینکه مجروحان حادثه توسط عوامل امدادی برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، بیان کرد: جسد فرد متوفی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌های مواصلاتی از سرعت غیر مجاز و تجاوز به چپ خودداری کنند تا شاهد بروز چنینحوادثتلخ و ناگواری نباشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد