سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45998
|
00:02 - 1399/04/29
نسخه چاپی

300مداح در سطح استان ایلام فعالیت دارند

 300مداح در سطح استان ایلام فعالیت دارند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به فعالیت ۳۰۰ مداح در سطح استان ایلام، گفت: انتخابات کانون‌های مداحان سوم مردادماه در استان برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدارحجت الاسلام محمد فتاحی"،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت:انتخابات کانون مداحان استان ایلام و همچنین انتخابات کانون‌های مداحان در شهرستان‌های استان ایلام در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری با مشارکت مداحان مستمر و فعال در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: کانون مداحان یکی از تشکل‌های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات است که با هدف ساماندهی مداحان و پیگیری امورات مربوط به مداحان آموزش و ارتقای سطح علمی آنان، آسیب‌شناسی و مقابله با انحرافات و آسیب‌های حوزه مداحی تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: کانون مداحان با همکاری سازمان بسیج مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال برنامه‌های مختلف و متنوع آموزشی را برای مداحان در دستور کار قرار دارند.

فتاحی ادامه داد: هدف از این برنامه‌ها ساماندهی و جذب استعدادهای درخشان در حوزه مداحی، آموزش و ارتقای آنها و همچنین ایجاد وحدت رویه در مناسبت‌های مختلف تبلیغی و مناسبت‌های دینی است.

وی تصریح کرد: این انتخابات هر چهار سال یک بار توسط سازمان تبلیغات برگزار می‌شود و امیدواریم که در انتخابات سال جاری نیز مداحان پرتوان و کسانی که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند، مشارکت داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ مداح در سطح استان فعالیت دارند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب