سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 45374
|
08:35 - 1399/04/03
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

اغلب مدیران ایلام در حوزه گزارش دهی ضعیف هستند

اغلب مدیران ایلام در حوزه گزارش دهی ضعیف هستند
استاندار ایلام با اشاره به اینکه اغلب مدیران ایلام در حوزه گزارش دهی ضعیف هستند، گفت: مدیران ضعیف خود را آماده رفتن کنند.

به گزارشايلام بيدار،قاسم سلیمانی دشتکی "،استاندار ایلام در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن تشکر از زحمات مدیران سابق صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم در سال جهش تولید مدیران جدید و دیگر مدیران استان با تلاش مضاعف و ایجاد هم افزایی در جهت تحقق شعار سال عملکرد موفقی برجای بگذارند و شاهد رونق بیش از پیش تولید در استان باشیم.

وی ادامه داد: انتظار است در زمان باقیمانده از کار دولت شاهد شروع به کار پروژه‌های غیر فعال، رفع موانع و مشکلات پیش رو، رونق و جهش تولید در بخش صنعت و کشاورزی، تنظیم مطلوب بازار و کنترل قیمت‌ها و تعادل در عرضه و تقاضا به حالت تعادل برسد.

وی با عنوان این مطلب که در صورت تامین نیاز بازار مازاد آن فروخته شود، اظهار کرد: نیاز بازار را بسنجیم و مازاد بازار را به تولید کننده دام و مرغ و گوشت و … اجازه فروش داشته باشند تا بازار کنترل شود.

وی افزود: اگر به موقع به دامداران برسیم از تخلفات جلوگیری می‌شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به این مهم که برای کنترل بازار تقسیم کار کرده‌ایم، گفت: در مقابله با گران فروشی و تنظیم بازار خواستار اجرایی شدن قوانین موجود در این باره هستیم و طبیعی است اگر اصناف و صمت و تعزیرات به شرح وظایف خود عمل نکنند از دستگاه قضا کمک خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: اگر هر دستگاهی بتواند از اهرم‌ها و اختیارات قانونی خود به نحو احسنت استفاده کند قطعاً همه امور در مسیر درست خود پیش خواهد رفت و حکایت تنظیم بازار نیز از این قاعده مستثنا نیست.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه بازار نوسانات دارد و باید هر چیزی را به صورت معمول و معقول خود دنبال کرد، افزود: بارها و بارها با مرغداران صحبت کرده‌ام و در همه حال گله مند بوده‌اند، این در حالی است که هر کاری از دستمان برآمده است در حمایت از آنان انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: متولیان امر در خصوص تنظیم بازار مرغ و مسائل و مشکلات پیش رو در این حوزه با اتحادیه و تولیدکنندگان عمده وارد مذاکره شوند و مسائل و مشکلات پیش روی در این حوزه را بررسی نمایند.

عملکرد ضعیف گزارش دهی مدیران

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود از عملکرد ضعیف گزارش دهی مدیران انتقاد کرد و گفت: بعضی از مدیران در حالی که دارای عملکرد خوبی هستند اما در گزارش دهی بد عمل می‌کنند.

وی با تاکید بر این مهم که مدیران باید توان دفاع از عملکرد خود را داشته باشد، تاکید کرد: مدیران در راستای تقویت سیستم اطلاع رسانی خود اقدام کنند و ضعف‌های موجود در این زمینه را برطرف سازند.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که ما دنبال آمار سازی و عدد سازی نیستیم، تاکید کرد: اما باید آن کاری که انجام شده است را گزارش کرد و اگر این کار را نکنید هم در حق خود و هم مردم جفا کرده‌اید چراکه مدیران موظف به پاسخگویی و گزارش دهی به مردم هستند.

وی در ادامه با توجه به گزارش دهی ضعیف در ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تنظیم بازار از مدیرکل جدید صنعت و معدن و تجارت خواست که یک تیم قوی برای ارزیابی و گزارش دهی در ستاد تنظیم بازار تشکیل دهد.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که مدیران در هر شرایطی بایست پاسخگو باشند، اظهار کرد: گاهاً مشاهده می‌شود که برخی مدیران قصور خود را متوجه سیستم و ساختار سخت افزاری و نرم افزاری یا عوامل دیگر می‌کنند اما واقعیت آن است این یک بهانه بیش نیست چراکه مدیر دستگاه بایست پاسخگوی تمام و کمال امورات مربوط به حوزه خود در هر شرایطی باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد