سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43259
|
14:45 - 1399/01/02
نسخه چاپی

جانشین انتظامی استان ایلام تأکید کرد؛

استمرار ممنوعیت برپا کردن چادردر طبیعت استان ایلام

استمرار ممنوعیت برپا کردن چادردر طبیعت استان ایلام
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: برپا کردن چادر به هر نحوی در دامان طبیعت ممنوع است و بلافاصله توسط گشت های پلیس جمع آوری می شود.

به گزارشايلام بيدار، "شهاب عزیززاده"، جانشین انتظامی استان ایلام گفت: معمولاً در پایان هر سال و در آستانه ورود به سال جدید، مناسبت‌هایی وجود داره که نیاز هست تمهیدات ویژه‌ای را پلیس برای تأمین امنیت مردم اتخاذ کند.

وی تصریح کرد: امسال هم ما برای این مناسبت‌ها برنامه ریزی کردیم، اما برنامه امسال ما با سال‌های قبل به خاطر ویروس کرونا متفاوت است یکی از این مناسبت‌ها، چهارشنبه آخر سال بود که جا دارد تشکر کنم از همراهی همه همشهریان و همچنین کمک همه دستگاه‌هایی که به نیروی انتظامی کمک کردند و این روز مدیریت شد و خوشبختانه اتفاق خاصی در سطح استان نیفتاد.

عزیززاده بیان کرد: مناسبت دیگر تعطیلات نوروز و روز سیزدهم سال است که بازهم نیازمند تمهیدات لازم هست که برای این کار پلیس برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

وی افزود: ما در سال‌های قبل ایستگاه پلیس را داشتیم در مبادی ورودی و خروجی، امسال ما این ایستگاه‌ها را نداریم، با گشت استقراری ما آن ماموریت‌هایی که این ایستگاه‌ها انجام می‌دادند را انجام خواهیم داد.

جانشین انتظامی استان ایلام بیان کرد: پلیس با تمام توان پای کار هست و انتظار داریم مردم عزیز، هم به توصیه‌های پزشکی به خاطر بیماری کرونا توجه داشته باشند تا باعث قطع زنجیره ابتلای به بیماری کرونا شود و همچنین به توصیه‌های پلیس توجه ویژه‌ای داشته باشند تا هم از اموالشان مراقبت شود و هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

وی گفت: یکی از مصوبات قرارگاه مقابله با بیماری کرونا، جلوگیری از برپا نمودن چادر در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی است که پلیس با حمایت دستگاه قضایی از خیلی وقت پیش این اقدام را انجام داده و پیشگیری کرده و این اقدامات پیشگیرانه استمرار دارد و ما اجازه نخواهیم داد که کسی در دامان طبیعت چادر برپا کند و این به خاطر امنیت جامعه است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد