سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42107
|
07:56 - 1398/11/19
نسخه چاپی

اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا وایثارگران در چرداول

اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا وایثارگران در چرداول
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول از اجری طرح پایش سلامت خانواده های شهدا و ایثارگران خبرداد.

به گزارشايلام بيدار، در راستای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و قدردانی از ایثارگری های ایثارگران و شهدا ، پایش سلامت و ویزیت ایثارگران ، والدین معظم شهدا و همسران شهدا با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات درمانی وبهداشتی جهت ارائه خدمات بهتر به این عزیزان، توسط تیم سلامت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در شهر سرابله و آسمان آباد انجام شد .

"عدنان صیدی" سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول ، تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا ، ایثارگران و خانواده معظم آنها را امری ضروری خواند و گفت : به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برنامه های مختلفی در سطح شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در نظر گرفته شده است که پایش سلامت و ویزیت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم آنها می باشد .

وی در ادامه اظهار کرد : ایثارگران و شهدای گرانقدر همواره مایه عزت، افتخار و سربلندی نظام و مردم هستند و برای ادای دین به آنها سطح خدمات ارایه شده به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید روز به روز بهتر و بیشتر شود .
گفتنی است  در این طرح تعداد 10 خانوار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهر سرابله و آسمان آباد ، توسط پزشک تیم سلامت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول ، مورد ویزیت و غربالگری سلامت قرار گرفتند .

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد