ایلام بیدار07:56 - 1398/11/19

اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا وایثارگران در چرداول

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول از اجری طرح پایش سلامت خانواده های شهدا و ایثارگران خبرداد.

به گزارشايلام بيدار، در راستای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و قدردانی از ایثارگری های ایثارگران و شهدا ، پایش سلامت و ویزیت ایثارگران ، والدین معظم شهدا و همسران شهدا با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات درمانی وبهداشتی جهت ارائه خدمات بهتر به این عزیزان، توسط تیم سلامت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در شهر سرابله و آسمان آباد انجام شد .

"عدنان صیدی" سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول ، تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا ، ایثارگران و خانواده معظم آنها را امری ضروری خواند و گفت : به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برنامه های مختلفی در سطح شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در نظر گرفته شده است که پایش سلامت و ویزیت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم آنها می باشد .

وی در ادامه اظهار کرد : ایثارگران و شهدای گرانقدر همواره مایه عزت، افتخار و سربلندی نظام و مردم هستند و برای ادای دین به آنها سطح خدمات ارایه شده به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید روز به روز بهتر و بیشتر شود .
گفتنی است  در این طرح تعداد 10 خانوار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهر سرابله و آسمان آباد ، توسط پزشک تیم سلامت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول ، مورد ویزیت و غربالگری سلامت قرار گرفتند .

 

انتهای پیام/ر