سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40989
|
12:46 - 1398/10/15
نسخه چاپی

باحضور گسترده مردم؛

گرامیداشت سردار سلیمانی و همرزمانش در ملکشاهی برگزار شد+تصاویر

گرامیداشت سردار سلیمانی و همرزمانش در ملکشاهی برگزار شد+تصاویر
مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولین، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد جامع ملکشاهی برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولین، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد جامع ملکشاهی برگزار شد.

 

حجت الاسلام "سیدعلی حسینی احمدفداله"، امام جمعه ملکشاهی در این مراسم گفت: مردان مکتب الهی؛ جهت، هدف، آرمان و چشم انداز دارند.

وی اظهار کرد: اگر موانعی در راه سعادت بشری وجود دارد و اگر میخواهیم این موانع را برداریم باید جان و مال را تقدیم کنیم.

حسینی افزود: برای دفاع از دین سه گروه مجاهدان و مبارزان و مهاجران داریم و سردار سلیمانی از هز سه گروه بود.

امام جمعه ملکشاهی گفت: شهید سلیمانی مجاهد و مبارز و مهاجر فی سبیل الله بود و هرجا که نیاز بود حضور پیدا می کرد.

وی تصریح کرد: مجاهد فی سبیل الله در مرحله اول باید از مالش بگذرد.

حسینی با تاکید بر ضرورت الگوگیری از اسردار سلیمانی گفت: همه ابعاد وجودی سردار سلیمانی باید بررسی و بعنوان اسوه و الگو برای جوانان معرفی شود.

 

 

سرهنگ پاسدار "رسول مرادیانی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در این مراسم با اشاره به شئون عاقبت به خیری از دیدگاه شهید سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عاقبت به خیری را در دو شآن بیان می کردند؛ نسبت خود را با نظام مشخص کنید (حفظ نظام از اوجب واجبات است) و ارتباط قلبی و دلی با جایگاه ولایت فقیه و رهبری.

 

وی اظهار کرد: در پیام مقام معظم رهبری، وعده انتقام سخت را دادند، به محض اینکه دستور برسد سپاه با قدرت تمام وعده رهبر معظمانقلاب مبنی بر انتقام سخت را در زمان و مکان و جغرافیای مناسب محقق می کند.

 

مرادیانی افزود: انتقام از آمریکا مختص به ایران نیست و موکل به تمام جغرافیای مقاومت است و این انتقام باید به خروج آمریکا از خاورمیانه بینجامد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در بالاترین سطح قدرت هستند و ترس آمریکا از اقدام ایران کاملا مشهود است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب