سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40817
|
14:40 - 1398/10/09
نسخه چاپی

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد؛

۹ دی نماد پشتیبانی مردم از ولایت/ درایت رهبری و بصیرت مردم اغتشاشات بنزینی را خنثی کرد

۹ دی نماد پشتیبانی مردم از ولایت/ درایت رهبری و بصیرت مردم اغتشاشات بنزینی را خنثی کرد
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت:درایت رهبری و بصیرت مردم اغتشاشات بنزینی را خنثی کرد.

به گزارشايلام بيدار، "عبد سبزی"از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم 9دی شهرستان آبدانان اظهار داشت:به تعبیر مقام معظم رهبری تمامی ایام سال یکسان هستند اما این انسانها هستند با خلق حرکات بیاد ماندنی مانند حرکات 9دی سال 88 را به وجود می آورند که آن روزها را از سایر روزها متمایز می کند.


 وی با بیان اینکه ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی با توطئه های  گوناگونی از طرف دشمنان اسلام مواجه بودیم ،افزود:ما در طول ۸سال دفاع مقدس و بعد از آن شاهد فتنه هایی از طرف دشمنان نظام بودیم که برای پایین آوردن ستون خیمه های انقلاب طراحی شده بودند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در زمان فتنه و فساد ،اسلام را احیا و زنده کرد و یک ناجی در بین مسلمانان و کشورهای جهان شد و ستون پایه های طاغوت را در کل جهان به لرزه درآورد.

وی با اشاره به اینکه فتنه های در زمان امام خمینی (ره) نیز  وجود داشته، افزود:امام خمینی(ره) در برابر فتنه های داخلی و دستاویز قرار گرفتن جوانان کشور توسط دشمنان خون آشام نظام ،در متنی با مضمون دلی پر خون و قلبی شکسته نامه خود را نوشتند.

سبزی با بیان اینکه ما در این 40 سال هر 10سال یک بار با اینگونه فتنه مواجه بوده ایم ،تصریح کرد:در انتخابات سال 88 یکی از کاندیداها در حالی که هنوز انتخابات تمام نشده بودساعت ۵ عصر خود را برنده  و اینگونه القاء کرد در صورت برنده نشدن در انتخابات تقلب صورت گرفته  و همین باعث پایه گذاری فتنه 88 که رای مردم را هدف قرار داده بود   .

وی با اشاره به اینکه چه کسی می تواند نظامی را که با 99درصد آراء مردم انتخاب شده از بین ببرد،ادامه داد: فتنه گران در سال 88با ضربه به نظام و تخریب اموال عمومی با برنامه ریزی های  ازپیش تعیین شده توسط استکباران جهانی سعی در براندازی نظام داشتند که رهبر انقلاب با خطبه  تاریخی خود و با حمایت مردم انقلابی و با بصیر ایران این فتنه را خاموش کرد.
 
 فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فتنه 88 قضایای پشت پرده دارد که هنوز آشکار سازی نشده است،گفت:رهبر انقلاب از اوج افق درون مایه انقلاب اسلامی آگاه است و به عنوان رهبر جامعه اسلامی همیشه در خنثی سازی فتنه ها نقش ویژه داشته اند

وی با اشاره به فتنه های و آشوب اخیر بیان داشت:برخی تجزیه و تحلیل ها درباره رهبری کوته بینانه است  و بایستی با وقت شناسی،دشمن شناسی  و از همه مهم تر اهداف دور را تشخیص داد و اهمیت اهداف اصلی درون مایه واقعی را در نظر گرفت چرا که این فتنه ها و آشوب ها از پیش تعیین شده و  از پیچیدگی خاصی برخوردار است .

سبزی ایجاد هرج و مرج را از جمله اهداف اغتشاشگران بنزینی عنوان کردو گفت: رهبری و بصیرت خودجوش مردم در همه استانها پایانی بر هرج و مرج ها و اغتشاشات بنزینی بود .

سبزی به شروط ارائه شده توسط رهبر انقلاب برای انجام مذاکرات برجام و عدم توجه مسئولین اشاره و گفت: بعد از ۶سال رئیس جمهور (در برگشت از آمریکا )در کنفرانسی  گفتند:دیگر کلاه سرمان نمیرود. و ما شاهد بودیم  بعد از ۶سال آن چیزی که رهبر انقلاب و دلسوزان نظام  بر روی آن تاکید داشتند،به آن رسیدند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام نظام و حرکات ما را رصد می کنند خاطر نشان کرد: وقتی دشمن از یک جوان نخبه و دانشمندی که در منطقه دور افتاده ای همچون آبدانان آگاهی دارد و این جوان انقلابی ،متعهد و مومن را به شهادت می رساند چگونه کشور و نظام ما را رصد نمی کند. 

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه گفت:ملت آگاه و بصیر انقلاب اسلامی در مقابل خطاهای مسئولین با هوشیاری و در زمانی که تشخیص سخت است،  با حضور انقلابی خود حماسه 9 دی را به ثبت رساندند

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد