سرویس: ورزشی
کد خبر: 40172
|
07:05 - 1398/09/19
نسخه چاپی

محصص: تمرینات باید با حضور کلیه نفرات برگزار شود/استیلی برای تیم امید نقش پدر را دارد

محصص: تمرینات باید با حضور کلیه نفرات برگزار شود/استیلی برای تیم امید نقش پدر را دارد
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است فضای مثبتی در تیم امید حاکم است که می تواند به موفقیت این تیم کمک کند.

به گزارشايلام بيدار، مرتضی محصص با بیان این مطلب درنشست اعضای ستاد المپیک فدراسیون فوتبال گفت:یکی از ویژگی های تیم المپیک خود حمید استیلی است که نه فقط سرمربی بلکه از نظر من پدر این تیم است و چنین نقشی دارد چرا که به واقع برای تیم دل می سوزاند.

اعضای تیم ازجمله مربیان و همینطور بازیکنان به ایشان علاقه زیادی دارند و احترام خاصی قائل هستند. همچنین کادر بسیار خوب و هماهنگی شکل گرفته که همه روزه جلسات مفیدی برگزار می کنند و در خصوص جزئی ترین مسائل بحث و بررسی کامل اتفاق میافتد و اینها بسیار خوب است.

رئیس کمیته فنی و توسعه اضافه کرد:سفر حمید استیلی به تایلند به همراه آقای ماجدی بسیار ارزشمند بود. فکر می کنم برای اولین بار بود که در این رده سنی چنین حساسیتی نشان دادیم. سرمربی تیم کلیه موضوعات جزئی را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد چرا که در فوتبال جزئیات بسیار مهم است. اینکه به فاصله شهرها ، شکل سفر تیم و غذای بازیکنان از امروز فکر کنیم بسیار خوب و ارزشمند است. حمایت ها هم از این تیم امید واقعا بی سابقه بوده و همه چیز خوشبختانه برای برگزاری چندین اردو و مسابقات تدارکاتی متعدد فراهم بوده است.


محصص همچنین گفت:کار بسیار سختی در پیش داریم چرا که حریفان و رقیبان قدرتمند هستند اما مسئله مهم این است که وظایف خودمان را به خوبی انجام بدهیم. من فضای مثبتی در تیم امید می بینم و با توجه به همه جوانب فکر می کنم باید از این تیم به شکل کامل حمایت شود.

همکاری باشگاهها بسیار مهم است و بخشی از این حمایت همین موضوع خواهد بود.

لازم است که تمرینات و اردوها با حضور همه نفرات برگزار شود و در این مقطع فرصت زیادی در اختیار نداریم. در عین حال باید بگویم امیدوارم این مسائل حل شود و به طور کلی به تیم امید خوش بین هستم.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد