سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39753
|
12:56 - 1398/09/05
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

حضور بسیجیان توطئه ها را خنثی کرده است

حضور بسیجیان توطئه ها را خنثی کرده است
استاندار ایلام گفت: یکی از هنرهای بزرگ امام راحل، ملت ایران را در طول ۱۵ سال به امت اسلامی تبدیل کرد، به صحنه آورد و توانستند مهم‌ترین طاغوت زمان را شکست دهند.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام صبح امروز؛ پنجم آذر در اجتماع عظیم بسیجیان ایلامی که در سالروز بسیج مستضعفین و در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد، گفت: یکی از هنرهای بزرگ امام راحل، ملت ایران را در طول ۱۵ سال به امت اسلامی تبدیل کرد، به صحنه آورد و توانستند مهم‌ترین طاغوت زمان را شکست دهند.

وی بابیان اینکه با خروش و انقلاب مردم ایران اسلامی در سال 57، شر ابرقدرت‌های شرق و غرب از سر ملت ایران اسلامی کوتاه شد و انقلاب و نظامی اسلامی تشکیل گردید، یادآور شد: امام راحل همین گروه امت را آموزش داد، بصیرت داد و امت ایران اسلامی تبدیل به امت بسیجی شدند.

استاندار ایلام تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با تفکر بسیجی انسجام پیدا کردند و امروز ملت بسیجی ایران اسلامی، در هر صحنه‌ای که لازم است به کمک نظام و کشور می‌آیند، امروز بسیج در همه عرصه‌های دفاعی، عمرانی، اقتصادی و سایر عرصه‌ها درصحنه بوده و در توسعه و عمران کشور مؤثر و سازنده است.

استاندار ایلام بابیان اینکه حسن بسیج در کنار مردم بودن است، گفت: بسیج امروز موجب می‌شود که رویش‌های انقلاب اسلامی تقویت و ریزش‌ها را کم شود، البته باید گفت تمام ملت ایران بسیجی هستند، مردم ایران اسلامی تابع نظام و ولایت هستند و در بحران‌ها درصحنه هستند.

سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در اغتشاشات اخیر در پی اصلاح قیمت بنزین و بحران‌ها بسیجی وار به صحنه آمدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، ابراز کرد: ملت ایران همه بسیجی هستند و مصداق این سخن، سیل عظیم جمعیتی هستند که نشان می‌دهد امروز بسیج هشتادمیلیونی در کشور داریم.

وی یادآور شد: ما باید افتخار کنیم مردم ما تابع نظام و ولایت هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند، دشمنان از همه ابزار و ظرفیت‌های خود در زمینه‌های مختلف برای ضربه زدن به ایران و ملت ایران استفاده می‌کنند و باید مراقب بود که تحت تأثیر این القائات قرار نگرفت.

استاندار ایلام بیان کرد: ایلام حقوق بسیاری در این حوزه بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارد، نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است که این استان بیش از سه هزار شهید را تقدیم آرمان‌های نظام اسلامی کرد بدون اینکه مردم این استان شهر و دیار خود را ترک کنند از کیان اسلامی دفاع کردند.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید ارکان نظام اسلامی را تقویت کنیم، نقاط ضعف را برطرف کنیم تا با هدایت رهبری و حضور ملت شاهد شکوفایی کشور، ایلام قهرمان و مردم حزب الهی ایران اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد