سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39307
|
07:45 - 1398/08/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مهران:

اقدامات شهرداری مهران درخدمت به زائران اربعین شایسته تقدیر است

اقدامات شهرداری مهران درخدمت به زائران اربعین شایسته تقدیر است
شهردار، کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مهران با سرهنگ امینی فرمانده جدید سپاه مهران دیدار کردند.

به گزارشايلام بيدار،شهردار، کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مهران با سرهنگ امینی فرمانده  سپاه مهران دیدار کردند.

در این دیدار" حجت الله نصیری پور"، شهردار شهر مهران با تبریک انتصاب شایسته سرهنگ امینی به فرماندهی سپاه ناحیه مهران گفت: سپاه و بسیج هم در دوران دفاع مقدس و هم امروز در همه عرصه های خدمت رسانی، سازندگی و عمران و آبادانی کشور پیشگام بوده و هستند.
نصیری پور افزود: با توجه به اینکه توسعه و عمران شهری از اولویت های مدیریت شهری است ان شاالله بتوانیم در در طول سال در اجرای مأموریت ها با روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی و یاری سپاه انجام وظیفه کنیم.

سرهنگ فرهاد امینی فرمانده  سپاه ناحیه مهران هم در این دیدار گفت: شهر مهران به دلیل اینکه محل عروج شهدای زیادی بوده است و هم به این دلیل که دروازه عتبات عالیات می باشد خدمت به مردم مهران افتخار و سعادتی است که شامل حال ما شده است.
فرهاد امینی با اشاره  به اینکه امسال شهرمهران میزبان خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی بیان داشت: خوشبختانه شاهدیک همدلی بسیار مناسب بین دستگاه های مختلف بودیم وشهرداری مهران نیز درکنارسایر نهادها ازتمام توان در راستای خدمت رسانی به زائران استفاده کرد که شایسته تقدیر است و همچنین از زحمات و تلاش های این اداره در طول سال در راستای پشتیبانی و اجرای برنامه های شاخص فرهنگی مثل سالروز عملیات کربلای یک و... تشکر میکنم
 
شهردار و کارکنان شهرداری مهران نیز ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید  آمادگی خود را جهت همکاری با سپاه در همه زمینه ها اعلام نمودند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد