سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17263
|
11:40 - 1394/08/13
نسخه چاپی

راهپیمایان ایلامی پاسخ می دهند/

فیلم/ چرا شعار مرگ بر امریکا؟

فیلم/ چرا شعار مرگ بر امریکا؟
راهپیمایان ایلامی عامل های مختلفی را برای چرایی این شعار عنوان کردند که از مهمترین آنها می توان به دشمنی های دیرینه این حکومت فاسد و جنایاتش علیه ملت ایران نام برد.

به گزارش خبرنگار ايلام بيدار، راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

این راهپیمایی در شهر ایلام حال و هوای دیگری داشت؛ از همان لحظه های آنچه بیشتر از هر همه نگاه ها را به خود جذب می کرد حضور پررنگ دانش آموزان بود به طوری که تداعی کننده حضور آنان در زمان های مختلف انقلاب بود.

در دست هر کدام از این دانش آموزان شعار "مرگ بر امریکا" هویدا بود و همین ما را بر ان داشت تا اقدام به تهیه گزارشی درباره چرایی علت شعار مرگ بر امریکا برآییم.

راهپیمایان شرکت کننده در این مراسم عامل های مختلفی را برای این شعار عنوان کردند که از مهمترین آنها می توان به دشمنی های دیرینه این حکومت فاسد و جنایاتش علیه ملت ایران نام برد.

کودتای 20 مرداد، شهادت دانشجویان در 16 آذر، تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، چراغ سبز امریکا به صدام برای حمله به ایران، اعمال تحریم های ظالمانه، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران و ترور دانشمندان ایلامی از دیگر عامل های چرایی شعار مرگ بر امریکا از دیدگاه راهپیمایان ایلامی در مراسم امروز (چهارشنبه) یوم الله 13 آبان بود.

فیلم چرا شعار مرگ بر امریکا و پاسخ راهپیمایان ایلامی را در زیر ببینید.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب