سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17247
|
11:56 - 1394/08/12
نسخه چاپی

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام:

دانش آموزان بسیجی طلایه داران عرصه های علم و فرهنگ هستند

دانش آموزان بسیجی طلایه داران عرصه های علم و فرهنگ هستند
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت:جهاد امروز دانش آموز بسیجی مجاهدت علمی مستمر در عرصه های علمی و فرهنگی است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روشنا، "علی بیرانوند" مدیر کل آموزش و پرورش ایلام در ششمین روز از هفته بسیج دانش آموزی با فرماندهان واحدهای دانش آموزی پیشگام دختران و پسران در فضایی صمیمی دیدار کرد.

وی ضمن بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی از دانش آموزان بسیجی بعنوان طلایه داران عرصه های علمی و فرهنگی یاد کرد و گفت:جهاد امروز دانش آموز بسیجی مجاهدت علمی مستمر در عرصه های علمی و فرهنگی است.

وی دانش آموزان را صاحبان آینده نظام و دلتمردان فردای کشور دانست و اظهار کرد: دانش آموزان ما باید با فرهنگ سازی و الگو پذیری شایسته با برنامه ریزی و گسترش فرهنگ ایرانی به پیش روند تا ان شالله بتوانیم شاهد پیشرفت دانش آموزان در عرصه های مختلف باشیم.

بیرانوند افزود: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه های حق علیه باطل دین خود را به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوی ادا کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تاکید بر توجه بیش از پیش بسیج دانش آموزی در مدارس ادامه داد: مدیران مدارس باید شرایطی را فراهم نمایند که دانش آموزان بسیجی در جلسات تصمیم گیری مدرسه سهیم باشند و نظرات آنان برای پیشبرد امور آموزشی و پرورشی لحظ گردد.

وی بر تقویت برنامه های بسیج دانش آموزی در مدارس تاکید کرد و گفت: حضور بسیج دانش آموزی در کنار سایر تشکل ها در واحدهای آموزشی ضروری و لازم است و باید در همه سطوح آموزش و پرورش از مدرسه تا ستاد خودمان را موظف به تقویت این نهاد تاثیر گذار بدانیم.

بیرانوند بیان کرد: تقویت سازمان بسیج دانش آموزی می تواند به تقویت تمامی ارکان بسیج بیانجامد چرا که زیر ساخت اصلی بسیج در کشورمان از بسیج دانش آموزی می گذرد مصادیق علمی این رویکرد بدست شما دانش آموزان عزیز در خط مقدم تعلیم و تربیت که مدرسه است تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب