به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،به نقل از روابطعمومی شرکت آب منطقهای ایلام، بهمنظور مدیریت مخزن و انجام تست تأسیسات هیدرومکانیکال سد میمه، رهاسازی آب از این سد از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵ آغاز خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است که این اقدام در چارچوب برنامهریزیهای انجامشده برای مدیریت مخزن سد و آزمایش تأسیسات هیدرومکانیکال صورت میگیرد.
روابطعمومی شرکت آب منطقهای ایلام با هشدار به عموم مردم، بهویژه ساکنان دهلران، کشاورزان، دامداران، عشایر، پیمانکاران، گردشگران و سایر افراد حقیقی و حقوقی، از آنان خواست از هرگونه اسکان، توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه پاییندست سد میمه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.
در پایان این اطلاعیه بر لزوم رعایت نکات ایمنی و همکاری شهروندان برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی تأکید شده است.
انتهای خبر/م

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد