سرویس : اجتماعی
کد خبر: 76055
|
09:00 - 1405/04/07
نسخه چاپی

از تردد در پایین‌دست خودداری کنید؛

اطلاعیه رهاسازی آب از سد مخزنی میمه

اطلاعیه رهاسازی آب از سد مخزنی میمه
روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای ایلام از رهاسازی آب از سد مخزنی میمه از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵ خبر داد و از شهروندان خواست از اسکان و تردد در بستر و حاشیه رودخانه پایین‌دست سد خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای ایلام، به‌منظور مدیریت مخزن و انجام تست تأسیسات هیدرومکانیکال سد میمه، رهاسازی آب از این سد از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵ آغاز خواهد شد.

 در این اطلاعیه آمده است که این اقدام در چارچوب برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای مدیریت مخزن سد و آزمایش تأسیسات هیدرومکانیکال صورت می‌گیرد.

 روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای ایلام با هشدار به عموم مردم، به‌ویژه ساکنان دهلران، کشاورزان، دامداران، عشایر، پیمانکاران، گردشگران و سایر افراد حقیقی و حقوقی، از آنان خواست از هرگونه اسکان، توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه پایین‌دست سد میمه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

 در پایان این اطلاعیه بر لزوم رعایت نکات ایمنی و همکاری شهروندان برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی تأکید شده است.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد