ایلام بیدار09:00 - 1405/04/07
از تردد در پایین‌دست خودداری کنید؛

اطلاعیه رهاسازی آب از سد مخزنی میمه

روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای ایلام از رهاسازی آب از سد مخزنی میمه از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵ خبر داد و از شهروندان خواست از اسکان و تردد در بستر و حاشیه رودخانه پایین‌دست سد خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای ایلام، به‌منظور مدیریت مخزن و انجام تست تأسیسات هیدرومکانیکال سد میمه، رهاسازی آب از این سد از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵ آغاز خواهد شد.

 در این اطلاعیه آمده است که این اقدام در چارچوب برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای مدیریت مخزن سد و آزمایش تأسیسات هیدرومکانیکال صورت می‌گیرد.

 روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای ایلام با هشدار به عموم مردم، به‌ویژه ساکنان دهلران، کشاورزان، دامداران، عشایر، پیمانکاران، گردشگران و سایر افراد حقیقی و حقوقی، از آنان خواست از هرگونه اسکان، توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه پایین‌دست سد میمه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

 در پایان این اطلاعیه بر لزوم رعایت نکات ایمنی و همکاری شهروندان برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی تأکید شده است.

 

انتهای خبر/م