به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، احمد کرمی صبح امروز یکشنبه هشتم تیرماه با هدف بررسی میدانی روند ارائه خدمات و شنیدن مستقیم نظرات و مطالبات مردم، بدون اطلاع قبلی وارد سازمان صمت استان ایلام شد و از بخشهای مختلف این دستگاه اجرایی بازدید کرد.
وی با حضور در جمع مدیران، کارشناسان و مراجعان، تأکید کرد: رضایتمندی مردم باید قطبنمای تصمیمگیری ادارات باشد.
کرمی یادآور شد: مدیران باید در میدان حاضر باشند و صدای مردم را بشنوند و نگاه و دغدغههای آنها را لمس کنند.
استاندار ایلام همچنین با تماس مستقیم با سامانه ۱۲۴ عملکرد این مرکز را آزمایش کرد و خطاب به رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صمت استان گفت: سامانه ۱۲۴ باید به صورت بیوقفه و ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد و هرگونه اختلال یا تأخیر در پاسخگویی، بیتوجهی به حقوق شهروندان است.
کرمی در این بازدید با شماری از مراجعان گفتگو کرد و با دقت به انتقادها و خواستههای آنان گوش سپرد و افزود: درهای سازمان باید همواره به روی مردم باز باشد و فرایندها باید شفاف، ساده و سریع طراحی شود.
استاندار ایلام تأکید کرد: هیچ ارباب رجوعی نباید در دستگاههای اجرایی استان برای یک امضا یا پاسخ، سرگردان شود.
نماینده عالی دولت در استان ایلام، ضمن بازدید از سامانه جامع تجارت، این سامانه را از ابزارهای مهم تسهیل تجارت و حمایت از فعالان اقتصادی دانست و با تأکید بر لزوم ایجاد فضای امن و محترمانه برای سرمایهگذاران و بازرگانان گفت: سامانه جامع تجارت باید گرهگشای امور فعالان اقتصادی باشد و الگویی از دولت هوشمند، پاسخگو و شفاف ارائه دهد.
استاندار ایلام با قدردانی از تلاشهای کارکنان سازمان صمت، با تأکید بر اینکه دستگاههای اجرایی استان باید پیشتاز شفافیت، پاسخگویی و مردمداری باشند، تصریح کرد: هر مدیری که در این مسیر گام برندارد، از قطار خدمت جا خواهد ماند.
انتهای خبر/ر
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد