سرویس: سیاسی
کد خبر: 48460
|
11:43 - 1399/08/08
نسخه چاپی

فرانسه و ترس گسترش تفکر اسلامی

فرانسه و ترس گسترش تفکر اسلامی
این اولین بار نیست که دنیای غرب هجمه های گسترده خود را به سمت اسلام و مسلمانان نشانه میگیرد، سالیان سال است که دنیای غرب با صرف هزینه های کلان، قصد ضربه زدن به اسلام و ایجاد اسلام هراسی در دنیا را، دستور کار خود قرار داده است.

"فرشته سنجیده"، مدیر مسول طلیعه زاگرس در یادداشتی تحت عنوان "رفتارهای حقیرانه رئیس جمهور فرانسه ناشی از ترس گسترش تفکر اسلامی " نوشت:

این اولین بار نیست که دنیای غرب هجمه های گسترده خود را به سمت اسلام و مسلمانان نشانه میگیرد، سالیان سال است که دنیای غرب با صرف هزینه های کلان، قصد ضربه زدن به اسلام و ایجاد اسلام هراسی در دنیا را، دستور کار خود قرار داده است.

انچه که برای چندمین بار در فرانسه اتفاق می افتد، و رئیس جمهور این کشور به اصطلاح مهد آزادی، آن را آزادی بیان میخواند، اهانت آشکارا به مقدسات بیش از یک میلیارد انسان در دنیا است، که رئیس جمهور فرانسه آن را در قالب آزادی بیان توجیه و از آن حمایت می کند.

مکرون سرخورده از شنبه های اعتراض پاریس، چطور صدای بلند مخالفانش را در خیابانهای پاریس، آزادی بیان و دموکراسی نخواند، که با برخوردهای خشن پلیس فرانسه، سعی در آرام نگه داشتن آنها داشت، که حالا اهانت آشکارا به ادیان الهی را نماد آزادی بیان می داند؟

بی شک این چنین رفتارهای حقیرانه رئیس جمهور فرانسه، نشان دهنده احساس خطر آنها از تفکر اسلام و آموزه های آن، که رو به گسترش است و ترس بر اندام تفکر غربی و دنیای پوچ و به ظاهر پیشرفته آنها انداخته است.

در همین فرانسه اگر کسی در باره هولوکاست سوالی و تحقیقی تاریخی انجام دهد، آزادی بیان مورد نظر آنها، او را به شدت سرکوب میکند، اما وقتی مجله شارلی مسیر اهانت به پیامبر بزرگ الهی را در پیش میگیرد، مکرون رئیس جمهور فرانسه این اقدام را در قالب آزادی بیان میگذارد و به شدت از آن حمایت میکند.

دنیای غرب و در راس آن مکرون اسلام ستیز، که با رفتار حقیرانه ی خود، در نزد مسلمانان و هر انسان آزاده و با انصافی در دنیا، ذلیل و منفور شده است، بدانند که با این حرکات و دست و پا زدن های تمدن رو به اضمحلالشان، نمیتوانند مانع از جوانه زدنهای، تمدن اسلامی در اروپا شوند.

پیامبر اکرم (ص) و قرآن، خط قرمز همه ی مسلمانان جهان هستند، و سکوت در برابر این بی حرمتی به ساحت مقدس و نورانی خاتم پیامبران، را هیچ مسلمان آزاده ای در دنیا برنمی تابد.

ودر پایان یادآوری نکته ای به مسئولین کشور، مخصوصا وزارت امور خارجه، لازم به نظر میرسد.جمهوری اسلامی به عنوان، کشور اسلامی تاثیر گذار در جهان و منطقه، باید نسبت به این وقایع واکنش پررنگ تری و قدرتمند تر و در شان جمهوری اسلامی، نشان دهد، چرا که همه ی مسلمانان جهان در این وقایع چشمشان به جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری جهان اسلام و به عنوان پرچمدار ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب