سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43264
|
17:26 - 1399/01/02
نسخه چاپی

یادداشت؛

لطفا اخبار درست ارائه کنید!

لطفا اخبار درست ارائه کنید!
بهتر است اخبار درست در همه حوزه های کرونا خصوصا اخبار خدمت رسانی را به جامعه فهیم مردم استان ایلام ارائه داد.

عباس خزلی::این روزها همه در حال تلاش برای مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند، ویروسی که نه تنها ایران بلکه شمار قابل توجهی از کشورهای دنیای به آن مبتلا شده اند.

در کنار مجموعه هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی هستند نهادهایی که در خط مبارزه با این ویروس هستند که سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یکی از آنها است.

الحق و الانصاف که بگوییم سپاه در حال جهادی دیگر در این ماجرا است، جهادی که از دوران دفاع مقدس به شرایط امروزی و در نبرد با کرونا تبدیل شده است.

همانطور که در اخبار هم خوانده ایم سپاه با تمام توان ظرفیت های خود را برای ریشه کنی کرونا به کار گرفته و حتی از ظرفیت گروه های جهادی نیز استفاده کرده است.

اولین نهادی هم که اقدام به ضدعفونی گسترده شهر ایوان بعنوان یکی از شهرهای پرآسیب استان در کرونا کرد سپاه بود که دامنه آن را به سایر شهرستان ها و مرکز استان نیز رساند.

اما در همین حال باخبر شدیم که استاندار ایلام در یکی از جلسات عنوان داشته که ارتش نسبت به پاکسازی و معابر اقدام کرده است، همه می دانیم که ارتش همچون سپاه سابقه و کارنامه درخشانی در همه مراحل بخصوص حوادث غیرمترقبه و سیل و زلزله و ... داشته و در همه حال کنار مردم بوده است اما اگر نیروهای مخلص ارتش نیز وارد عرصه در بحث مبارزه با کرونا در سطح استان ایلام شده اند چرا تاکنون خبری در این رابطه منتشر نشده است؟ حتی همکاری و حضور نیروهای ناجا در کنار سپاه و بسیج دیده شده اما بهتر است اخبار درست در همه حوزه های کرونا را به جامعه فهیم مردم استان ایلام ارائه داد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد