سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37996
|
09:47 - 1398/06/28
نسخه چاپی

یادداشت؛

میز خدمت یا غرفه چاله میدان!

میز خدمت یا غرفه چاله میدان!
با توجه امر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالا و تولیدات داخلی و تقویت صنایع کوچک می طلبد که سازمان صمت تمام تلاش و برنامه خود را بر راستای اهداف تعیین کند و با حمایت از صنایع تولیدی مانع تعطیلی آنها شود.

عباس خزلی - فعال رسانه:: با توجه امر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالا و تولیدات داخلی و تقویت صنایع کوچک می طلبد که سازمان صمت تمام تلاش و برنامه خود را بر راستای اهداف تعیین کند و با حمایت از صنایع تولیدی مانع تعطیلی آنها شود.

اما گویا مدیر کل صمت استان ایلام که سال هاست بی رقیب بر کرسی ریاست آن ها با دلایلی خاص تکیه کرده و از حمایت استاندار و نمایندگان برخوردار است عمدأ پنبه نشنیدن به گوش برده و توجهی به امر رهبری و شرح وظایف خود بر آن راستا نداشته! برخورد ارباب رعیتی با صاحبان شرکت های تولیدی که بخاطر توجه به تولید بومی می بایست پاها را برایشان جفت کرد و احترامشان گذشت سبب شده این مسئله در کنار بی نظارتی و دلسردی صاحبان صنایع، تولید و رونق در این استان به فراموشی سپرده شود.

دیروز پیامی از صاحب شرکتی دریافت شد. عین مطلب جهت بررسی مسئولان اگر توجه نمایند درج می شود. گلایه از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت؛ با سلام خدمت حاج عباس خزلی، صدای مظلومان باشید! اینجانب روح الله زرین آبادی، از صنعت گران استان ایلام در عرصه تولید کود شیمیایی و فولاد می باشم. طی مراجعات مکرر(5 بار در طول ماه گذشته) و مکاتبات فراوان به اداره محترم صنعت، معدن و تجارت، امروز دوشنبه مورخ 1398/06/25 ملاقات عمومی با مدیرکل محترم ص م ت (یارالله نصیری) بود.

عموم مردم با (گل و شیرینی)برای رفع مشکل به دفتر ایشان مراجعه کرده و پذیرفته شدندند. امّا بنده که از ساعت9 صبح در لابی دفتر منتظر ملاقات ایشان بودم تا ساعت 13 اجازه حضور ندادند. بعد از کسب اجازه از مدیر دفتر ایشان وارد اتاق شدم و مشکلات را به وی گفتم، و انتظار مساعدت داشتم ، با بی احترامی تمام سه بار بر روی میزی که میزخدمت و در روز ملاقات عمومی، به اینجانب "روح الله زرین آبادی" که از صنعت گران موفق ایران و استان ایلام هستم، شروع به فحاشی و تهدید (خفه شو، حرف نزن، ببند دهنتو، چرا آمدی به حریم خصوصی من، گم شو از اتاقم بیرون) مرا در مقابل جمع ضایع و کنف کردند.

سپس با حراست تماس گرفتند و خواستار خروجم از دفترشان شدند، و اخلاق کار ، برخورد اسلامی با دهنی به ارباب رجوع به نمایش گذاشتند ! و با بی احترامی تمام مرا از دفترشان بیرون انداختند. اما به اجبار بخاطر کارم که ضرورت داشت ،جهت پاسخ مناسب در سالن به انتظار نشستم به خواسته ام، که همچنان صدای فحاشی "نصیری" به بنده که انگار قاتل یا مجرم بودم در داخل ساختمان می پیچید!

جناب حاج خزلی بارها مطالب پیگیرانه شما در دفاع حق وحقوق و مطالبه مردم در رسانه ها مطالعه کرده ام، لذاعاجزانه خواستارم ، داد مرا مبنی بر بی احترامی مدیرکل به اینجانب نه به عنوان یکی از صنعتگران استان بلکه به عنوان یک انسان که حق شهروندی برای پیگیری مطالبات خود را دارد، صدای رسای ما باشید! با تشکر روح الله زرین آبادی مدیر مجتمع شیمیایی دربند شیمی!

جناب استاندار ایلام من بعنوان یک فعال رسانه ای در خواست دارم که به مدیرانت توصیه کنید، حداقل شعارهای خودت را که سر فصل جلسات فراوانت در تکریم ارباب رجوع و حفظ عزتمندی مردم سر می دهید عمل نمایند. طی ورود جنابعالی به استان در این دو سه سال اخیر، علی رغم تمام شعار و وعده های تکراری، معلوم نیست داریم به کجاها می رویم! جناب آقای سلیمانی دشتکی: این استان چندان بی صاحب نیست که کسانی ندانسته از روحیه صبر و سعه صدر مردم سواستفاده می کنند و بجای قدردانی از زحمات و پاسداشت حرمت ها، به تضییع حقوق شخصی روی آورده اند. فأین تذهبون؟

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب