سرویس: ویژه نامه 9 دی
کد خبر: 33206
|
08:45 - 1397/05/13
نسخه چاپی

یادداشت؛

#با_روحانی_تا_1400

#با_روحانی_تا_1400
این مطلب در خطاب به برخی از مدیرانی است که این روزها در برخی محافل ، دولت روحانی را مظلوم می خواند .شاید اینان همان کسانی هستند که شعار تا ۱۴۰۰ با روحانی را سر دادند.

فرشته سنحیده::این مطلب در خطاب به برخی از مدیرانی است که این روزها در برخی محافل ، دولت روحانی را مظلوم می خواند .شاید اینان همان کسانی هستند که شعار تا ۱۴۰۰ با روحانی را سر دادند،اما اینک جواب شعار خودتان را بدهید تا ۱۴۰۰ به چه قیمتی؟! آقایان با تدبیر مظلومیت دولت از چه منظری مد نظر شماست ؟ تا حق مطلب را ادا کنیم.

مظلومیت برای دولتی که با یکه تازی در عرصه بین المللی و فشار برقشر ضعیف جامعه زبانزد است !!!؟ مظلومیت برای دولتی که با شعار تک نرخی کردن نرخ ارز به میدان امد واماامروز شاهد چند برابر شدن ان هستیم ؟ مظلومیت برای دولتی که انرژی هسته ای را اولویت اول کشور نمی دانست و پر بودن سفره مردم ورونق کسب وکار اولویت های اساسی او بود!! اما امروز شاهد از دست دادن اولویت اول و کوچکتر شدن سفره مردم هستیم ؟ دولت روحانی نه تنها در کل کشور بلکه در همین استان محروم بسیاری از رسانه های سرشناس را بایکوت کرد وانها را در فشارهای سنگین اقتصادی قرار داد تا قلم را بر زمین بگذارند، اما زهی خیال باطل. تاوان شکست برجامی باان هزینه های گزاف و حجم تبلیغات گسترده را مردم باید پاسخگو باشند؟

هرچند ممکن است برخی همکاران بر ما خرده بگیرند که آری انتقاد کردن راحت است اما اجرا و اصلاح ان سخت تر، من نیز موافق این سخن می باشم اما کسانی که مسولیت پذیرفتند باید بدانند پا در چه جایگاه پرلغزشی گذاشتند و چه امانت بزرگی در دست دارند اگر توانایی حفظ این امانت را نداشته باشند ودر جهت حل مشکلات مردم برنیاید بدانند خیانتی بزرگ کرده اند هرچند تمام تلاش و سعی ما خبرنگاران ایلامی که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با دولت همدلی و همزبانی است و اینکه کمک حال مسوولان در اطلاع رسانی درست بموقع مشکلات باشیم ، ولی متاسفانه اکنون شاهد هستیم برخی مسولین ارشد استان بجای پاسخگوی به مطالبات، مشکلات و انتظارات مردم و راهکاری جدی برای اشتغال‌زایی در سطح استان برای دولت روحانی دل می سوزانند.

هرچند برای ما این سخنان پدیده عجیبی نیست؟ ایلام با این همه نعمت خدادادیش اکثریت مردم ان زیر بار تورم و گرانی خورد و خمیر شده اند. رشد بی خانمانی فقر اعتیاد وخودکشی ونظایر ان در میان زنان ومردان ناشی از از همین فاصله های طبقاتی است.

اما گاها گفتن برخی کلمات ازار دهنده توسط مسولین تاثیرش کمتر خودکشی نیست به گفته بسیاری از اقتصادانان بزرگ دولت حسن روحانی پولدارترین دولت بعد از انقلاب است هیچ دولتی تاکنون به اندازه این دولت، نفت نفروخته است.

دولت به شدت پولدار است، دولت روحانی فقط در سه سال 92، 93، 94 حدود 600 هزار میلیاردتومان منابع داشته است که نشان دهنده پولدار بودن این دولت است ضروریست و به وضوح می توان گفت، دولت روحانی ولخرج ترین دولت بعد از انقلاب است.

مدیران ارجمند به اصطلاح جهادی ایلام جامعه ایلام نگران است. جامعه ایلام منتظر یک دست مهربان برای گرفتن شانه مردان و زنانی است که اینها روزها صورت خود را با سیلی سرخ می کند و گوش شنوایی برای انها نیست.

متاسفانه اکثرمسولان با برگزاری چند جلسه بی حاصل، بازدیدهای الکی از طرحهای که هیچ توجیهی در پس انها نیست وشعارهای که هیچ خروجی برای این استان ندارد از خود رفع مسولیت می کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد