سرویس: سیاسی
کد خبر: 992
|
17:40 - 1391/10/09
نسخه چاپی

دکتر شوهانی در گفتگو با ایلام فردا:

سران فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند

سران فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند
دکتر شوهانی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت:سران فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند.

به گزارشایلام فردا،دکتر احمد شوهانی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگوی اختصاصی با ایلام فردا،به سوالات سیاسی،بین المللی و استانی پاسخ داد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت سران فتنه در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران اظهار داشت:سران فتنه و آنهایی  که نقش اول را در جریانات سال 88 برعهده داشتند حق شرکت در انتخابات را ندارند و این کار آنها نه قانونی است و نه مردم اجازه می دهند که اینها نامزد شوند.

وی ادامه داد:البته اگر اینها از مسائلی که به وجود آوردند توبه کنند و مردم هم به یقین برسند که اینها ازمواضع خود عدول کرده و پشیمان شده اند آن وقت می توان انتظار داشت که نظام با این افراد همانند دیگر اقشار جامعه رفتار کند چون اینها در سال 88 مسائلی را به بار آوردند که به لحاظ قانونی نمی توانند دیگر در هیچ انتخاباتی ورود پیدا کنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص جابجایی صورت گرفته در مدیریت استان و سایر پست های اجرایی استان تصریح کرد:حقیقتا ما هم برخی اوقات از دیگران اخبار جابه جایی ها را می گیریم ،دولت خیلی دوست دارد که خودش تصمیم بگیرد و طبیعتا همین منوال در سطح مدیریت استانها هم وجود دارد.

دکتر شوهانی بیان داشت:البته ما درباره نقص هایی که وجود دارند تذکرات لازم را می دهیم ولی بنده هیچ دخالتی در این انتصابات ندارم.

وی اظهار داشت:حتی چند وقت پیش فردی تماس گرفت و گفت شما مانع شدید که بنده فرماندار فلان منطقه شوم که به او گفتم به خدا در جریان نیستم؛البته طبیعی است که در سطح مدیریت کلان استان اگر از ما مشاوره بخواهند ما هم نظراتمان را می گوییم ولی در سطح شهرستانها هیچ گونه دخالتی نداریم و کارها توسط مجموعه استانداری صورت می گیرد.

متن کامل مصاحبهایلام فردابا دکتر شوهانی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب