سرویس: سیاسی
کد خبر: 947
|
11:21 - 1391/10/04
نسخه چاپی

روز شمار تلخ و شیرین 9 روز دی ماه 88:

چهارم دی ماه 88

چهارم دی ماه 88
مردم قم بار ديگر در اعتراض به هتك حرمت نظام اسلامي و ولايت فقيه از فتنه‌گران اعلام انزجار كردند.

 

مردم قم بار ديگر در اعتراض به هتك حرمت نظام اسلامي و ولايت فقيه از فتنه‌گران اعلام انزجار كردند. پنجمين روز متوالي از تجمعات مردم قم در حالي شكل گرفت كه آنان بعد از اقامه نماز جمعه با برپايي تظاهراتي از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا ميدان شهداي اين شهر به سردادن شعارهاي مختلف پرداخته و به سران فتنه هشدار دادند. مردم قم با شعارهايي نظير "صانعي مرگ بر تو، مرگ بر تو "، "موسوي دستگير بشه، فتنه زمين‌گير ميشه "، و... از مسئولان خواستند كه با سران فتنه برخورد جدي داشته باشند.

"
تصميم ديرهنگام شوراي عالي انقلاب فرهنگي به بركناري موسوي از رياست فرهنگستان هنر كه طي يك‌سال گذشته عملاً اين نهاد هنري را به مركز طراحي فتنه عليه نظام اسلامي تبديل كرده بود و در ضمن پس از انتخابات علي‌رغم ژست‌هاي آزادمنشانه از دريافت حقوق چندميليوني فرهنگستان دريغ نكرد، با واكنش عصباني و تند حاميان وي روبه‌رو شده و اين افراد مي‌كوشند با انتشار يادداشت‌ها، مصاحبه‌ها و اخباري عليه علي معلم دامغاني وي را منصرف كنند

اين افراد دامنه هتاكي‌هاي خود عليه علي معلم را همچنين به تماس‌هاي تلفني و ارسال پيامك‌هاي اهانت‌آميز به وي كشانده و حتي در تماس با منزل او، سخنان اهانت‌آميزي مطرح كرده‌اند. "

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد