سرویس: سیاسی
کد خبر: 923
|
10:01 - 1391/10/02
نسخه چاپی

فرماندار مهران در گفتگوی اختصاصی با ایلام فردا:

حضور مردم در 9 دي 88 حرکتي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي است

حضور مردم در 9 دي 88 حرکتي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي است
فرماندار مهران در گفتگوی اختصاصی با ایلام فردا گفت:حضور مردم در 9 دي 88 حرکتي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي است.

 

به گزارش ایلام فردا،عباس نصرالهی فرماندار شهرستان مهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بر اهميت گرامي‌داشت حماسه‌ي 9 دی ملت ايران تاکيد کرد و گفت:حضور گسترده و باشکوه ملت بصير و آگاه در حمايت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام خميني(رحمت‌الله‌عليه) و ميثاق با ولايت، باعث ماندگاري اين روز بزرگ در تاريخ انقلاب شده است.

وی به تبيين عوامل فتنه‌ي سال 88 پرداخت و ادامه داد: ايمان قلبي ملت ولايت‌مدار و آگاه ايران اسلامي، در هم شکننده‌ي هر نوع توطئه و مدافع حرکت اين ملت خواهد بود و دست‌هاي پنهان و آشکار استکبار جهاني در فتنه‌ي بعد از انتخابات سال 88 نمايان و آشکار شد.

نصرالهی ادامه داد:تمامی زوایای فتنه 88 خارج از ایران طراحی شد و آمریکا بعد از 30 سال با تمام برنامه ریزیها به میدان آمد تا شاید بتواند در مقابل ایران اسلامی بایستند،اما ملت ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بار دیگر توانست شیطان بزرگ را شکست دهد.

فرمانده مهران تصریح کرد:سیلی که مردم به واسطه تبعیت از ولایت فقیه به آمریکا و ایادیش در داخل زدند آنقدر کارآمد بود که دشمن تا سالهای سال نخواهد توانست از جای برخیزد.

وی بیان کرد:البته ما باید هوشیارباشیم چرا که شیطان با تفکراتش در تمامی لحظه ها درکمین است تا ملت ایران را ازآرمانهایش دور کندو البته پیش بینی بنده این است که فتنه 88 تجربه مردم ما را فراتر از هشت سال دفاع مقدس بالا برده و آنها همیشه آماده برای مقابله با دشمنان هستند.

نصرالهی  حضور ميليوني و باشکوه مردم در صحنه‌ي دفاع از انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌هاي آن، اطلاعت محض از ولايت فقيه، عنايت الهي و هم‌چنين ايمان ملت هوشيار ايران اسلامي و نقش و دريات رهبري در تبيين فتنه را از دلايل اصلي ناکامي فتنه‌ي سال 88 عنوان کرد و اظهار داشت: امروز ديگر دشمن از جنگ نظامي با ملت ايران به نتيجه‌اي نخواهد رسيد و خسته شده و با جنگ نرم در پي نابودي ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب در بين جوانان و نوجوانان است.

فرماندار مهران اضافه کرد:رگه هایی از فتنه 88 هنوز باقی مانده است و وقتی که یک نماینده مجلس می گوید کروبی و موسوی نباید محاکمه شوند و آنها می توانند در انتخابات شرکت کنند نشان دهنده همین موضوع است.

وی ادامه داد: در فتنه 88 خواص بی بصیرت و خواص مردود شده با سکوتشان و قلمشان و عدم اقدام به موقع ثابت کردند که خود عوام هستند و در واقع مردم ما خواص هستند.

نصرالهی در پایان گفت:این انقلاب حاصل خون جوانانی است که با فدا کردن جان خود آن را به درخت تنومندی تبدیل کرده اند که در برابر بادهای سهمگین ایستاده و به فضل خداوند به همه آرمانهایش خواهد رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب