سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 678
|
07:51 - 1391/09/08
نسخه چاپی

یادواره شهدا بخش کلات مورموری برگزار شد

یادواره شهدا بخش کلات مورموری برگزار شد
با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادواره شهدا بخش کلات مورموری برگزار شد.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،با حضور خانواده معظم شهدا و مردم غیور بخش کلات مورموری یادواره شهدا این بخش برگزار شد.

در این یادواره سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) طی سخنانی با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران جنگ و الگوگیری جوانان آزادی خواه و عدالت طلب در سراسر جهان از این رشادتها گفت:جوانان بسیجی و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس به تبعیت از امام وپیشوای خود حضرت امام حسین(ع) جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه های بزرگی را خلق کردند.

وی ادامه داد:روح ایثارگری و شهادت طلبی بسیجیان امروز به الگویی برای جوانان آزادی خواه و عدالت طلب در غزه و سایر نقاط جهان شده و آنها توانستند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان تصریح کرد:آمریکا و اسرائیل به دنبال خاموش کردن نور اسلام در به اصطلاح خاورمیانه بزرگ خود بودند اما در این میان حزب الله متولد شد و توانست قدرت اسرائیل که بنا برقول سید حسن نصرالله تار عنکبوت است راپاره کند و شکست دهد.

سردار کاکی افزود:رمز تمام این پیروزیها ایمان قوی و توکل به خداست.

در پایان این یاواره از چند خانواده شهدا بخش کلات مورموری تجلیل به عمل آمد.

بخش کلات مورموری در دوران جنگ تحمیلی 19 شهید،154 رزمنده،35 جانباز و 5 آزاده تقدیم نظام مقدش جمهوری اسلامی ایران نموده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب