سرویس: اجتماعی
کد خبر: 677
|
07:30 - 1391/09/08
نسخه چاپی

خدمات بسیج بی منت است

خدمات بسیج بی منت است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: خدمات بسیج بی منت است.

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی شهید رضایی نژاد که با حضور امام جمعه شهرستان آبدانان،مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان وپدر شهید رضایی نژاد در مورموری برگزار شد بیان کرد:پیام عاشورا و حضرت زینب ایثار،فداکاری و فدا شدن در راه حق و دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد:بسیج که برگرفته ازعاشورا و قیام امام حسین(ع) است در تمامی عرصه های مورد نیاز حضور دارد و خدماتی که ارائه می دهد بی منت است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود:ویژگی بسیج به خاطر برخورداری از سیل خروشان ایمان و ایثار اعتقادی ،متفاوت از سایر نهادها و ارگانها است و در عرصه هایی که فعالانه و داوطلبانه وارد می شود موفق است.

سردار کاکی تصریح کرد:خدمات بسیج رایگان و کاملا داوطلبانه و براساس مبانی اعتقادی می باشد.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار زمانی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان طی سخنانی با بیان اینکه این سومین بیمارستان صحرایی احداث شده در استان است گفت:در دو بیمارستان صحرایی که در سالهای گذشته در شهرستان شیروان وچرداول و دهلران دائر شدند مجموعا 9250 خدمات ویزیت و پزشکی ارائه گردید.

وی ادامه داد:در سالهای گذشته 376 تیم امدادی و پزشکی به مناطق محروم اعزام شده اند که در مجموع 23875 ویزیت پزشکی جمعا به مبلغ 1350000000 ریال خدمات رایگان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که بیمارستان صحرایی تخصصی شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد به مدت سه روز به طور رایگان در بخش مورموری به ارائه خدمات به محرومین می پردازد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب