سرویس: استان ایلام
کد خبر: 65542
|
10:06 - 1403/03/06
نسخه چاپی

دادستان ایلام:

زمین‌خواری گسترده در چالیمار متوقف شد

زمین‌خواری گسترده در چالیمار متوقف شد
دادستان ایلام گفت: در راستای انجام وظایف مبني بر جلوگیری از زمین خواری و تصرفات غیرقانونی، از یک مورد زمین‌خواری گسترده در منطقه چالیمار شهر ایلام جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ؛«عبدالوهاب بخشنده» صبح امروز در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار کرد:  با  نظارت دادستانی ایلام و با همکاری یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری در راستای انجام وظایف مبني بر جلوگیری از زمین خواری و تصرفات غیرقانونی، از یک مورد زمین‌خواری گسترده در منطقه چالیمار شهر ایلام جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: در این عملیات، ماموران با حضور در محل، اقدام به تخریب دیواری نمودند که در تملک راه و شهرسازی ، با کاربری آموزشی بوده و به صورت غیرقانونی دور زمینی به مساحت هزار  و ششصد متر مربع احداث شده بود.
دادستان ایلام بیان داشت: بر اساس گزارشات، صاحب این زمین که از قصد مقامات آگاه بوده، برای ممانعت از تخریب، با استفاده از چندین خودرو بدون پلاک، دیوار بیرونی دسترسی به محل را مسدود کرده بود.
دادستان ایلام ادامه داد: با این‌حال، ماموران با هوشیاری و جدیت، با استفاده از ادوات مناسب، دیوار را به طرف داخل زمین تخریب و از ادامه روند تصرف غیرقانونی این اراضی ملی جلوگیری به عمل آوردند.
وی عنوان کرد:در این راستا برای سه نفر پرونده تشکیل و یک نفر نیز بازداشت شده است. 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب