سرویس: سیاسی
کد خبر: 65539
|
15:44 - 1403/03/05
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

برملاشدن راز قتل مرد ۳۳ساله در ایوان

برملاشدن راز قتل مرد ۳۳ساله در ایوان
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایوان قاتلان مرد ۳۳ساله که اواخر سال گذشته در شهرستان ایوان به قتل رسیده بود، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار جمال سلمانی دراین‌خصوص اظهار کرد: در پی گزارش مرگ مشکوک مردی ۳۳ساله در اواخر سال گذشته در یکی از روستاهای شهرستان ایوان بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد مرد جوانی به دلیل نامعلومی مسموم شده و پس از انتقال به بیمارستان ایوان به علت شدت مسمومیت فوت می‌کند.

 فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایوان با هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند با تحقیقات لازم و اقدامات خاص پلیسی ۲ نفر که باعث مسمومیت و فوت جوان ۳۳ساله شده بودند بعد از مدتی شناسایی و دستگیر کنند.

 سردار سلمانی با بیان اینکه برابر اعلام پزشکی قانونی علت مرگ مقتول نوشیدن آب‌میوه مسموم بوده است، تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با مدارک و مستندات پلیس به‌ناچار لب به اعتراف گشودند و اختلافات شخصی با مقتول را عامل این قتل عنوان کردند.

 فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 

انتهای خبر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب