سرویس: استان ایلام
کد خبر: 65537
|
00:01 - 1403/03/06
نسخه چاپی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

حضور مردم در بزرگداشت شهدای خدمت وصف‌ناپذیر بود

حضور مردم در بزرگداشت شهدای خدمت وصف‌ناپذیر بود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در اطلاعیه‌ای از حضور حماسی مردم در بزرگداشت شهدای خدمت در سطح شهرستان‌های استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در اطلاعیه‌ای از حضور حماسی مردم در بزرگداشت شهدای خدمت در سطح شهرستان‌های استان تقدیر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است::

حضور تاریخی مردم آگاه و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشییع «شهید جمهور» و همراهان‌شان، جلوه‌های به‌یاد ماندنی و وصف‌ناپذیر از شکوه و عظمت ملت را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش درآورد.

بی‌شک این رستاخیر بزرگ و حرکت خروشان امت اسلامی در سراسر ایران بویژه در استان ایلام پایتخت خادمین سید‌الشهدا ، سرآغاز افقی روشن برای وحدت و الگویی ‌بی‌نظیر از مردم‌مداری برای تمام مسئولان و خدمتگزاران و تداوم راه درخشان رئیس جمهور عزیز خستگی ناپذیر خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و همسفران آسمانی ایشان از حضور شگفت‌انگیز مردم فهیم استان که با دل‌های عاشق، احساسات پاک و چشمان اشک‌بار، خادمان خود را بر سریر عرش نشاندند و از همه دستگاه‌ها و نيروهايي كه مجاهدانه و دلسوزانه با حساسيت و مسئوليت‌شناسي در عرصه نظم و  امنيت، اطلاع‌رساني به‌خصوص رسانه‌ملی  تلاش کردند؛ صمیمانه قدردانی می‌نماید.

قطعاً عَلَم جبهه‌ی مردم‌سالاری دینی بر زمین نخواهد ماند و حرکت نظام مقدسِ متکی به خدا و مستظهر به مردم، تحت هدایت‌های داهیانه ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تداوم خواهد یافت و ملت و مسئولین کشور با وحدت، انسجام و همبستگی ملی فارغ از وابستگی‌های جناحی، ادامه راه پیشرفت و ترقی ایران را هموار و در مسیر رسیدن به قله، قوی‌تر از قبل به پیش خواهند رفت.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب