سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65529
|
08:32 - 1403/03/05
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام:

۳۰ واحد راکد در ایلام احیا می‌شود

۳۰ واحد راکد در ایلام احیا می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: امسال در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» احیای ۳۰ واحد راکد در سطح ایلام هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، علی نادری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: طی دو سال گذشته با حمایت‌های استاندار ایلام، تیم اقتصادی ایلام، اداره کل صنعت معدن و تجارت ایلام و خدمات کلینیکی حوزه معاونت صنایع کوچک در زمینه شناسایی نیاز و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی با استفاده از توان فنی مشاوران، ۴۸ راکد در داخل و خارج شهرک‌های ایلام احیا و به چرخه تولید بازگشت و تعداد ۳۵ واحد تولیدی افزایش ظرفیت تولید یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام افزود: بازگرداندن هر واحد اقتصادی نقش اساسی در رونق تولید و چرخه اقتصادی ایلام دارد که یکی از مأموریت‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی در روند فعالیت‌ها و رونق آن‌ها با پیگیری در سطوح مختلف و تأکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار کرد: امسال در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم احیای ۳۰ واحد راکد در سطح ایلام هدف‌گذاری شده است.

نادری بیان کرد: به‌ثمررسیدن هر فرصت سرمایه‌گذاری تأثیرات بسیاری در حوزه‌های رونق تولید، اشتغال‌زایی، افزایش درآمد، رفاه اجتماعی، کاهش تهدیدات و چالش‌های اجتماعی و تولید سرمایه‌های اجتماعی دارد که باید با نگاه مسئول‌پذیری و شجاعت در تصمیم‌سازی‌ها آنها را به نتیجه رساند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب