سرویس: سیاسی
کد خبر: 65522
|
00:54 - 1403/03/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:  

شهید رئیسی آستان رضوی را در مهران ماندگار کرد

شهید رئیسی آستان رضوی را در مهران ماندگار کرد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهید رئیسی گفتمان جدیدی آغاز کرده و آستان رضوی را در مهران ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار جمال شاکرمی شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در چالاب برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و سیدالشهدا خدمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: مردم قهرمان را همه ایلات و طوایف و همه مردم استان ایلام را با اربعین می‌شناسند.

وی افزود: مهران در طول سال‌های گذشته به‌ویژه در دوران دفاع مقدس امتحان‌های بزرگی را دادند، مهران در اربعین و در صحنه‌های سیاسی از بی‌حاشیه‌ترین شهرها و بیشترین درصد در انتخابات به‌ویژه انتخاب اصلح داشتند و این‌ها نام مهران را ماندگار کردند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان داشت: آیت‌الله رئیسی به‌عنوان یک شخصیت تأثیرگذار به شهرها قدم گذاشتند قدمشان مبارک بود فضای امام رضا (ع) را به همه کشور انتشار دادند ایشان اعتقاد داشت امام رضا (ع) عالم علم محمد است ایشان گفتگوی ادیان را آغاز کردند.

وی بیان داشت: ایشان خادمی امام رضا را به‌دور دست‌ها آوردند وقتی ایشان مسئولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت میدانی کار کردند به‌عنوان‌مثال در همین مهران موکب به موکب و هیئت به هیئت می‌گشت و میدانی نیازهای اربعین را احصا کرد و گفتمان جدیدی آغاز کرد ایشان آستان رضوی را در مهران ماندگار کرد.

شاکرمی گفت: از شاخصه‌های بارز این رئیس‌جمهور شهید عالم بودن و عقلانیت بود. ایشان باعث یک ابداع جدید در قوه قضائیه شد و قوه قضائیه را الکترونیکی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید ابراهیم رئیسی یک گفتمان و فضای جدیدی ابداع کرد، دوره ریاست‌جمهوری ایشان را باید در تاریخ نوشت اگر امروز جاده ایلام مهران با نام شهید جمهور و نام ایشان نام‌گذاری می‌شود همه از اوصاف و سبک زندگی ایشان است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: ایشان ولایت‌مدار بودند، در ولایت ذوب شدند و زیر چتر ولایت بود و در مسیر ولایت حرکت کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب