سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64911
|
02:21 - 1403/01/27
نسخه چاپی

یادداشت؛

شب سخت ‌زایمان رژیم صهیونیستی رقم خورد

شب سخت ‌زایمان رژیم صهیونیستی رقم خورد
ایران در شبی که گذشت یک زایمان سخت را برای رژیم صهیونیستی رقم زد که یکی از دلایل آن در حقیقت لگام کردن آمریکا و تهدید او در صورت همکاری‌کردن با رژیم کودک کش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرزاد شیرزاد فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت:  حدود ۴۶ سال صبر استراتژیک، اما بالاخره در بامداد ۲۶ فروردین ۱۴۰ سرآمد و طبق وعده ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) انتقام سخت از غاصبان کودک کش و عاملین ترور، رژیم جنایت‌کار صهیونیستی محقق شد و در حقیقت شب سخت زایمان رژیم صهیونیستی را رقم زد!

 این حملات موشکی از هر لحاظ فنی، تخصصی، سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی و نظامی برای طرفین درگیر قابل‌تحلیل و تفسیر است. حمله‌ای که در تاریخ حیات این عنصر فاسد بی‌سابقه بوده و قطعاً قابلیت ثبت در تقویم ملی کشور را دارد.

 این حمله از لحاظ فنی و مهندسی و علوم نظامی برای طرف ایرانی موید عبور ایران از همه موانع و مصداق بارز خودکفایی و بومی‌سازی علم و صنعت موشکی - فضایی و ماهواره است که قطعاً در تغییر و تعریف راهبرد وضعیت چگونگی با جهان آینده اثرگذار و بلکه تعیین‌کننده است و در حقیقت بخشی از نظم نوین جهانی را ایران اسلامی با اتکا به این ظرفیت‌ها، تنظیم می‌کند!

از لحاظ سیاسی نیز، با اتکا بر قدرت دو مؤلفه مهم میدان و دیپلماسی، قطعاً از یک پشتوانه قدرتمند برای اثربخشی در روابط دیپلماسی و برقراری توازن قدرت با مدعیان جهان امروز برخوردار است و قطعاً اقتصاد و امنیت و... کسری از قدرت سیاسی و نظامی است!

اما رژیم صهیونیستی به‌عنوان طرف دیگر این جنگ موشکی که بعد از جنگ با اعراب، اولین جنگی است که با این شدت و به‌صورت آشکار و قدرتمند از خاک کشور اسلامی در نقطه‌ای که هیچ مرز رسمی و غیررسمی مشترکی ندارند، مورد هجمه موشکی قرار می‌گیرد، تلاش ۷۵ساله اش در راستای پنهان کرون نقاط ضعف خود را بر باد می‌دهد و تن به شکستی می‌دهد که سرعت سقوط و محو خود را چندبرابر می‌کند.

 طبق آنچه از اخبار منتشر و در رسانه‌های بصری دیده شد، رژیم صهیونیستی از داخل و از لحاظ وضعیت اجتماعی یک فروپاشی سخت را دارد تجربه می‌کند  که طبق آن مردم بااحساس عدم امنیت جانی و روانی   بر علیه دستگاه حاکمیتی شوریده و نوعی  هرج‌ومرج اجتماعی را رقم زده که همین امر بر وضعیت سیاسی حاکم بر این رژیم مستولی شده و رژیم را دچار بحران سیاسی  و فاقد مشروعیت کرده که به‌تبع آن امنیت نیز به‌خودی‌خود آسیب جدی می‌بیند که وضعیت بحرانی در اقتصاد آن و نابودی و سقوط آن، به یک بحران تمام‌عیار خواهد گنجاند.

 اما بر خلاف رژیم صهیونیستی ایران که با رعایت موازین شرعی و اخلاقی  و در چارچوب دفاع مشروع از  خود، به این رژیم تاخته، به علت همراهی مردمی و انسجام در همراه‌کردن طیف‌های مختلف مردم ایران‌زمین، اقتدار خود را به نمایش گذاشته و این قدمی است برای جسارت در شکستن تحریم‌ها و... و فائق آمدن بر مشکلات.

 ایران در شبی که گذشت یک زایمان سخت را برای رژیم صهیونیستی رقم زد که یکی از دلایل آن در حقیقت لگام کردن آمریکا و تهدید او در صورت همکاری‌کردن با رژیم کودک کش است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب