ایلام بیدار02:21 - 1403/01/27
یادداشت؛

شب سخت ‌زایمان رژیم صهیونیستی رقم خورد

ایران در شبی که گذشت یک زایمان سخت را برای رژیم صهیونیستی رقم زد که یکی از دلایل آن در حقیقت لگام کردن آمریکا و تهدید او در صورت همکاری‌کردن با رژیم کودک کش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرزاد شیرزاد فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت:  حدود ۴۶ سال صبر استراتژیک، اما بالاخره در بامداد ۲۶ فروردین ۱۴۰ سرآمد و طبق وعده ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) انتقام سخت از غاصبان کودک کش و عاملین ترور، رژیم جنایت‌کار صهیونیستی محقق شد و در حقیقت شب سخت زایمان رژیم صهیونیستی را رقم زد!

 این حملات موشکی از هر لحاظ فنی، تخصصی، سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی و نظامی برای طرفین درگیر قابل‌تحلیل و تفسیر است. حمله‌ای که در تاریخ حیات این عنصر فاسد بی‌سابقه بوده و قطعاً قابلیت ثبت در تقویم ملی کشور را دارد.

 این حمله از لحاظ فنی و مهندسی و علوم نظامی برای طرف ایرانی موید عبور ایران از همه موانع و مصداق بارز خودکفایی و بومی‌سازی علم و صنعت موشکی - فضایی و ماهواره است که قطعاً در تغییر و تعریف راهبرد وضعیت چگونگی با جهان آینده اثرگذار و بلکه تعیین‌کننده است و در حقیقت بخشی از نظم نوین جهانی را ایران اسلامی با اتکا به این ظرفیت‌ها، تنظیم می‌کند!

از لحاظ سیاسی نیز، با اتکا بر قدرت دو مؤلفه مهم میدان و دیپلماسی، قطعاً از یک پشتوانه قدرتمند برای اثربخشی در روابط دیپلماسی و برقراری توازن قدرت با مدعیان جهان امروز برخوردار است و قطعاً اقتصاد و امنیت و... کسری از قدرت سیاسی و نظامی است!

اما رژیم صهیونیستی به‌عنوان طرف دیگر این جنگ موشکی که بعد از جنگ با اعراب، اولین جنگی است که با این شدت و به‌صورت آشکار و قدرتمند از خاک کشور اسلامی در نقطه‌ای که هیچ مرز رسمی و غیررسمی مشترکی ندارند، مورد هجمه موشکی قرار می‌گیرد، تلاش ۷۵ساله اش در راستای پنهان کرون نقاط ضعف خود را بر باد می‌دهد و تن به شکستی می‌دهد که سرعت سقوط و محو خود را چندبرابر می‌کند.

 طبق آنچه از اخبار منتشر و در رسانه‌های بصری دیده شد، رژیم صهیونیستی از داخل و از لحاظ وضعیت اجتماعی یک فروپاشی سخت را دارد تجربه می‌کند  که طبق آن مردم بااحساس عدم امنیت جانی و روانی   بر علیه دستگاه حاکمیتی شوریده و نوعی  هرج‌ومرج اجتماعی را رقم زده که همین امر بر وضعیت سیاسی حاکم بر این رژیم مستولی شده و رژیم را دچار بحران سیاسی  و فاقد مشروعیت کرده که به‌تبع آن امنیت نیز به‌خودی‌خود آسیب جدی می‌بیند که وضعیت بحرانی در اقتصاد آن و نابودی و سقوط آن، به یک بحران تمام‌عیار خواهد گنجاند.

 اما بر خلاف رژیم صهیونیستی ایران که با رعایت موازین شرعی و اخلاقی  و در چارچوب دفاع مشروع از  خود، به این رژیم تاخته، به علت همراهی مردمی و انسجام در همراه‌کردن طیف‌های مختلف مردم ایران‌زمین، اقتدار خود را به نمایش گذاشته و این قدمی است برای جسارت در شکستن تحریم‌ها و... و فائق آمدن بر مشکلات.

 ایران در شبی که گذشت یک زایمان سخت را برای رژیم صهیونیستی رقم زد که یکی از دلایل آن در حقیقت لگام کردن آمریکا و تهدید او در صورت همکاری‌کردن با رژیم کودک کش است.

 

انتهای خبر/ر