سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63077
|
00:52 - 1402/10/06
نسخه چاپی

یادداشت؛

طلوع امید انقلاب اسلامی و دستاوردهای امیدآفرین

طلوع امید انقلاب اسلامی و دستاوردهای امیدآفرین
یادمان نمی‌رود که در روزگارانی کوچک‌ترین امکانات برای ما آرزو و از طرف چپ و راست دنیا مورد هجوم قرار می‌گرفتیم و مردم ایران اسلامی منتظر طلوع خورشیدی بودند که بارقه‌های امید را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سجاد رستمی زاد فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: آیا به یاد دارید وقتی که امید و تلاش مردم ایران، انقلابی اسلامی را به وجود آورد؟ امروز ما باید در ماراتن رسانه‌ای «جام امید» در ایلام، دستاوردهای انقلاب اسلامی را در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت، و جهاد امید به یادآوریم.

این رویداد، فرصت بی‌نظیری است که به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نگاهی دوباره بیندازیم. زمانی که هیچ امکاناتی نداشتیم، ما به دنبال یک خورشیدِ امید بودیم. انقلاب اسلامی با پیروزی خود، نه‌تنها مشکلات را کاهش داد، بلکه یک الگوی جدید از انقلاب را در سیاست جهانی به وجود آورد.

یادمان نمی‌رود که در روزگارانی کوچک‌ترین امکانات برای ما آرزو و از طرف چپ و راست دنیا مورد هجوم قرار می‌گرفتیم و مردم ایران اسلامی منتظر طلوع خورشیدی بودند که بارقه‌های امید را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد که با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد طلوع انقلابی بودیم که توانست خیلی از مشکلات را کنار زده و مفهوم جدیدی را به‌عنوان انقلاب اسلامی ایران در ادبیات سیاسی جهان به ارمغان آورد که توانست برای ملت‌های آزاده دنیا وعده آزادی از چنگال استکبار را بدهد.

امروز تبیین بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است چرا که باید بدانیم از کجا به امروز رسیدیم و زمانی را به یاد داریم که مستکبران دنیا دست در دست هم داده  تا امید از مردم ایران بگیرند؛ اما  این مردم بودند تا با پیروی از ولایت‌فقیه پا در وسط میدان گذاشته و مردانه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

بعد از آن هم باوجوداینکه توطئه دشمنان هیچ‌گاه متوقف نشد؛ اما خدمت‌رسانی به دورترین روستاهای ایران رسید و از دل این روستاها شهید سلیمانی‌ها و شهید رضایی نژادها بیرون آمد تا همه دنیا بدانند که انقلاب اسلامی در دل مردم امیدی ایجاد کرده که باعث شد تا انسان‌های بزرگی استعدادهای خود را نشان داده و باعث ایجاد تحول در دنیا شوند.

آری از موشک گرفته تا سلول‌های بنیادی، پزشکی و... همراه با عمران و آبادانی در مناطق مختلف ایران اسلامی به‌خصوص ایلام همه‌وهمه ره‌آورد انقلاب اسلامی است که تبیین آن لازم و ضروری است و همه وظیفه داریم این دستاوردها را به گوش مردم برسانیم.

#پیشرفت_ایلام

آری از موشک گرفته تا سلول‌های بنیادی، پزشکی و... همراه با عمران و آبادانی در مناطق مختلف ایران اسلامی به‌خصوص 

#پیشرفت_ایران

آری از موشک گرفته تا سلول‌های بنیادی، پزشکی و... همراه با عمران و آبادانی در مناطق مختلف ایران اسلامی به‌خصوص

 #جام_امید

آری از موشک گرفته تا سلول‌های بنیادی، پزشکی و... همراه با عمران و آبادانی در مناطق مختلف ایران اسلامی به‌خصوص 

#گروه_خبری_شهید_مرتضی_ساده‌میری

آری از موشک گرفته تا سلول‌های بنیادی، پزشکی و... همراه با عمران و آبادانی در مناطق مختلف ایران اسلامی به‌خصوص ایلام همه‌وهمه ره‌آورد انقلاب اسلامی است

 

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب