سرویس: سیاسی
کد خبر: 59617
|
21:53 - 1402/03/14
نسخه چاپی

امام جمعه در‌ه‌شهر:

اقدام امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی یک تکلیف الهی بود

اقدام امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی یک تکلیف الهی بود
امام جمعه در‌ه‌شهر گفت: اقدام امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی یک تکلیف الهی بود.

حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه در‌ه‌شهر در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در مسیری که دنیا باید وابستگی به غرب یا شرق را انتخاب می‌کرد یا وابستگی به کمونیست یا ....امام خمینی(ره)  یک حکومت دینی به پا کرد.

 

 

وی افزود: یکی شهبهات که با آن مواجه هستیم این است که هیچ وقت شرق و غرب در مقابل ما متحد نمی‌شوند اما شدند چون  نقطه اشتراک آنها با یکدیگر دشمنی با انقلاب اسلامی بود که نقطه اشتراک آنها در مقابل حکومتی بود که به‌ نام دین به پا شد.  

 

 

 

 

 

امرایی یادآورشد: امام خمینی(ره) حرکتی را آغاز کرد؛ ابتدا خودش را اصلاح کرد سپس در سال ۴۲ قیام خود را شروع کرد و شجاعانه رو به جلو حرکت کرد و می‌دانست ممکن است شهید شود اما نترسید و به حرکت خود رنگ و بوی خدایی داد تا اینکه در سال۵۷ ، این قیام دیگر منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

 

امام جمعه دره‌شهر بیان داشت: حرکتی که امام خمینی آغاز کرده بود بحث نتیجه نبود بلکه بحث تکلیف هدف الهی بود که باید محقق می‌شد.

 

وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) بدنبال تغییر ایدئولوژیک مردم بود نه اقتصاد و سایر موارد و آن را به فراتر از مرزها گسترش داد.

 

 

امرایی بیان داشت: این خطای اساسی است اگر امام خمینی (ره) را نشناسیم چرا که باعث می‌شود، دشمنان  آنرا اشتباه به ما بشناسانند.

 

امام جمعه دره‌شهر خاطرنشان کرد: دشمنی که حضرت امام معرفی کرد استکبار جهانی است که رهبری آمریکاست، آمریکا نظامی است که گنده شدن و فربه شدن آن بر اساس تاراج رفتن کشورهای دیگر بوده است.

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: ما باید بر اساس سنت‌های قرآن که پیش آمده‌ایم جلو رفته و به حرکت خود ادامه دهیم ، همچنین مکتب امام خمینی(ره) را باید به عنوان چراغ راه داشته باشیم تا به بیراهه نرویم چرا که  اگر به خودمان نیایم همانند قوم موسی تباه شده و استعدادهای ما از بین خواهد رفت، همچنین در این نظم نوین جهانی اگر مواظب نباشیم ازبین می‌رویم.

 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد