سرویس: استان ایلام
کد خبر: 59605
|
22:03 - 1402/03/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:  

سپاه در کنار منابع طبیعی برای مهار آتش‌سوزی‌ها است

سپاه در کنار منابع طبیعی برای مهار آتش‌سوزی‌ها است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: سپاه در کنار منابع طبیعی برای مهار آتش‌سوزی‌ها است.

به گزارش ایلام بیدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان و جمعی مدیران کارکنان سپاه در جلسه مشترک با منابع طبیعی گفت: قرارگاه مشترک سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و اداره کل منابع طبیعی استان ایلام با همکاری سپاه و بسیج و اداره منابع طبیعی استان ایلام جهت حفظ جنگل‌ها و منابع طبیعی از آتش‌سوزی‌ها با استفاده از همه ظرفیت‌های استان تشکیل شده و ۱۲ قرارگاه در هر کدام از شهرستان‌های استان تشکیل خواهد شد.

 

وی افزود: امسال به سبب تجربه‌های سنوات گذشته و آمادگی نیروها و امکانات و همچنین فرهنگ‌سازی که در میان مردم صورت‌گرفته آمادگی بیشتری برای مهار آتش‌سوزی و حفظ جنگل‌ها و منابع طبیعی وجود دارد.

 

شاکرمی در ادامه گفت: آتش‌سوزی به منزله ورود دشمنان و ابزاری برای دشمنان است که از آن برای ضربه‌زدن به امنیت ایران اسلامی استفاده می‌کنند به همین دلیل همه باید آماده باشیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در ادامه گفت: امسال هرجایی که آتش گرفت باید در کمترین زمان ممکن در محل قرارگاه تشکیل داده و آتش‌سوزی مهار شود و به همین دلیل امکانات و آموزش‌های لازم در این زمینه مهیا شود.

 

وی بیان داشت: سپاه در کنار منابع طبیعی برای مقابله با حریق و آتش‌سوزی‌ها است در این زمینه از ظرفیت همه پایگاه‌های بسیج باید استفاده شود.

 

شاکرمی تصریح کرد: از امکانات و تجهیزات به‌روز برای شناسایی آتش‌سوزی استفاده خواهد شد و با کمک نهادهای امنیتی، نظامی و امنیتی عاملین آتش‌سوزی‌ها شناسایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد