سرویس: سیاسی
کد خبر: 59327
|
10:34 - 1402/02/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خطاب به لیدرهای خارج‌نشین اغتشاشات:

به زودی به سراغتان می آییم

به زودی به سراغتان می آییم
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خطاب به لیدرهای خارج‌نشین اغتشاشات آبدانان گفت: به‌زودی به سراغتان خواهیم آمد، زیاد آرام نباشید که از رگ گردن به شما نزدیک‌تر هستیم، شما را رصد می‌کنیم و به‌زودی در پیشگاه مردم آبدانان مجازات و رسوا خواهید شد.

به گزارش ایلام بیدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جمع فرماندهان بسیجی شهرستان آبدانان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان به‌خاطر حضور در صحنه جهت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و اجرای برنامه‌های بسیج در سال ۱۴۰۱ و توصیه به اجرای باکیفیت برنامه‌های بسیج در سال پیشرو و آمادگی همه‌جانبه برای اعتلای بسیج در سطح جامعه گفت: شهرستان آبدانان شهر شهید حاج صارم‌ها، شهید رضایی‌نژادها، شهر نوجوان‌ترین شهید کشور؛ شهید علی جرایه و شهر ۲۲۰ آلاله گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس است. مردمانی انقلابی، صبور، شجاع، عالم و علاقه‌مند به اسلام و نظام و حاضر در تمامی صحنه‌های انقلاب، میهمان‌نواز که میهمان‌نوازی آنان را ملت ایران و  به‌ویژه مردم جنگ‌زده شهرستان دهلران در دوران دفاع مقدس به‌خاطر دارند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: رزمندگان حاضر در  گردان‌های لشکر امیرالمؤمنین (ع) ایلام در دوران دفاع مقدس هنوز صدای ملکوتی فرمان نظامی  از جلو نظام شهید گران‌قدر محمد کرمی را که هنوز در آسمان‌ها طنین‌انداز است به یاد دارند.

وی گفت: من خود زمانی که در تشییع پیکر شهدای کربلای ۱۰ آبدانان حضور یافتم به عینه مشاهده نمودم که مردم آبدانان نه‌تنها از شهادت فرزندان خود ناراحت نبودند؛ بلکه با تشییع باشکوه شهدا در آن روز گفتند که ما حاضریم که سایر فرزندان خود را فدای انقلاب نماییم.

شاکرمی با اشاره به حوادث ایام اغتشاشات آبدانان، اظهار کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و هجوم همه‌جانبه و پای‌کار آوردن تمام استعدادهای خود از جمله: سرویس‌های جاسوسی، فعال‌سازی کانال‌های مجازی و رسانه‌های بیگانه و همچنین وارد نمودن گروه‌های معاند از جمله گروه‌های تجزیه‌طلب، سلطنت‌طلب و نفاق سعی در به حاشیه بردن نیروهای انقلابی و ایجاد رعب و وحشت در میان آنها نمود و با شناسایی و ارعاب نیروهای انقلابی و خانواده‌ی آنان تلاش می‌کرد تا آنها را از حمایت نیروهای امنیتی دور نماید، اما بسیجیان غیور و نیروهای حزب‌اللهی شهرستان آبدانان با تمام توان پای‌کار انقلاب ماندند و توانستند این مرحله را نیز پشت سر بگذارند.

وی خطاب به افراد معلوم‌الحال و ساکن خارج از کشور و تحریک‌کننده جوانان در فضای مجازی که گذشته‌ی ناپاک آنها در ذهن مردم آبدانان هنوز  پاک نشده است گفت: به‌زودی به سراغتان خواهیم آمد! شمایی که خود را در هاله‌ای از امنیت می‌دانید، شمایی که تحریک می‌کنید و شمایی که بذر فتنه می‌افکنید و کسب‌وکار مردم را با تهدید و ارعاب به تعطیلی کشاندید، زیاد آرام نباشید که از رگ گردن به شما نزدیک‌تر هستیم، شما را رصد می‌کنیم و به‌زودی در پیشگاه مردم آبدانان مجازات و رسوا خواهید شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: امروز کسانی که با شعار زن زندگی آزادی قصد دارند که عفت و حیثیت و ارزش زنان این مرزوبوم و شهرستان را به بازی بگیرند بدانند که مردم ایران اسلامی بخصوص شهرستان آبدانان هرگز اجازه نخواهند داد که فضای عمومی جامعه جولانگاه افراد بی‌خاصیتی شود که با بی‌حجابی جسم خود را در معرض نمایش عموم می‌گذارند و با تمام قدرت با شما برخورد خواهند کرد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی بسیج برای مقابله با هرگونه توطئه‌ی دشمن و آمادگی برای خنثی‌سازی تمام نقشه‌های شوم استکبار و عوامل داخلی فریب‌خورده گفت: ما در اینجا و در پیشگاه شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره‌ی خون و تاآخرین‌نفس برای تحقق منویات رهبری و دستورات ایشان در وسط میدان خواهیم بود و نمی‌گذاریم که یک عده افراد معاند منفعت‌طلب اجیرشده، ذره‌ای از امنیت شهرستان را به خطر بیندازند.

 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد