سرویس: استان ایلام
کد خبر: 57804
|
09:10 - 1401/11/13
نسخه چاپی

مدیرعامل هلال‌احمر ایلام خبر داد؛

اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به دهلران

اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به دهلران
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام از اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی به مردم محروم روستای بردی دهلران خبر داد.

به گزارش ایلام بیدار ، غلامرضا علی‌محمدی، مدیرعامل هلال‌احمر ایلام در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: این طرح عام‌المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت باهدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، معیشتی و فرهنگی با همکاری معاونت‌های داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر استان و جمعیت هلال‌احمر شهرستان دهلران در روستای محروم بردی شهرستان دهلران اجرا شد.

 

علی‌محمدی بیان کرد: در این کاروان سلامت پزشک عمومی، پرستار، مامایی، مددکار اجتماعی و داروخانه حضور داشتند و بیش از ۳۰۰ نفر از روستائیان از خدمات ویزیت، داروی رایگان، تست قند و فشارخون، بسته‌های معیشتی و همچنین دانش‌آموزان و کودکان از لوازم‌التحریر و البسه و برنامه‌های متنوع تیم‌های سحر بهره‌مند شدند.

 

وی افزود: اعضای تیم سحر هلال‌احمر استان با حضور در روستای محروم بردی و با اجرای برنامه‌های متنوع در بین کودکان و دانش‌آموزان، موجی از امید، شادی و نشاط را برای آن‌ها رقم زدند..

 

علی‌محمدی ادامه داد: طرح کاروان سلامت توسط جمعیت هلال‌احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به روستا‌های کم‌برخوردار و محروم باهدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب