سرویس: استان ایلام
کد خبر: 57803
|
05:46 - 1401/11/13
نسخه چاپی

یادداشت؛

بحران عقلانیت برای برون‌رفت از بحران‌های خودساخته

بحران عقلانیت برای برون‌رفت از بحران‌های خودساخته
خلق بحران برای برون‌رفت از بحران غرب در ورطه انحطاط، هیاهو برای رد گم کنی و پرت‌کردن حواس از باتلاق‌های اجتماعی و جهنم خودساخته در تمدن غربی به‌واسطه سیطره صهیونیسم است.

به گزارش ایلام بیدار ، فرزاد شیرزاد فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: هرازگاهی در جامعه غربی که به‌واسطه اعمال شنیع و غیرانسانی و... می‌توان از آن به‌عنوان باغ‌وحش بزرگ و روباز جهان یادکرد، اهانت به مقدسات دینی ادیان الهی به‌ویژه جسارت به ساحت قرآن کریم در صدر اخبار جهان به‌ویژه جامعه مسلمانان جهان قرار می‌گیرد.

 

   درحقیقت اهانت به قرآن کریم و مقدسات دینی در جوامع غربی که مدعی مدنیت و ... است نشئت‌گرفته از سیاست سیاستمداران برای برون‌رفت از بحران‌های خودساخته و یا حداقل رد گم کنی و پرت‌کردن حواس‌ها از باتلاق و جهنم خودساخته در اروپا و غرب است که حاصل سیطره صهیونیسم برای کم‌رنگ کردن و ازبین‌بردن نقش معنویت به‌عنوان مؤلفه مهم آزادگی، اعتلا، هدفمندکردن زندگی و نشانگر مسیر درست و آگاهی‌بخشی به جوامع انسانی است .

  امروز در دنیای غرب به‌واسطه مکاتب مادی نوعی سردرگمی حتی در لذایذ به وجود آمده که به پله سقوط مبدل شده تا جایی که لذت‌های زودگذر جنسی از ارتباط جنسی مشروع و یا حداقل اخلاق‌مدارانه از مخالف جای خود را به همجنس‌بازی و حتی ارتباط جنسی با حیوانات داده که این یعنی نهایت رذالت و حقارت نوع بشر در این‌گونه جوامع که قطعاً شیب سقوط آن جامعه را تندتر خواهد کرد.

 

 با تشریح وضعیت کنونی جوامع غربی، باید گفت که رفتارهای سخیف افرادی از این جامعه در اهانت به ادیان الهی و به طور خاص جسارت به قرآن کریم به‌عنوان کتاب دینی حدود ۲۰ درصد از جمعیت جهان، قطعاً از روی استیصال و سردرگمی است که به‌جز جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین، هیچ حاصلی ندارد!

  جامعه غربی که حقارت و اسارت در آن آزادی و مدنیت جلوه داده می‌شود، نمی‌تواند نقش راهبردی در نظم نوین جهانی داشته باشد و از اقناع فکری جوان و مردمان پرسشگر و جویای حقیقت ناتوان است و این جامعه اگر به ارزش‌های انسانی و معارف دینی حتی کلیسا بر نگردد قطعاً محکوم به شکست و در حال انحطاط است که هویت بحران جدی آینده آن است!

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب