سرویس: استان ایلام
کد خبر: 54057
|
09:44 - 1400/10/01
نسخه چاپی

روایتی از دلتنگی مردم برای سردار دلها؛

دردی که مردم در فراغ سردار دلها دارند/ مکتب شهید سلیمانی رویکرد تازه ملت های آزاده دنیا

دردی که مردم در فراغ سردار دلها دارند/ مکتب شهید سلیمانی رویکرد تازه ملت های آزاده دنیا
شهید سلیمانی امروزه به عنوان یک مکتب شناخته می شود که ملت های آزاده دنیا به دنبال رهایی از چنگال استکبار به وسیله آن هستند.

به گزارش ایلام بیدار ، این روزها همه جا حال وهوای دیگری دارد گویا با وجود گذشت یک سال دیگر از آن اتفاق مردم بازهم از به وقوع پیوستن ان ناراحت هستند و در غم از دست دادن سردار دلها ناراحت هستند.

 در روز 13 دی ماه سال 98 بود که یکبار دیگر ایران وهمه کشورهای دوستدار مکتب ولایت غرق در ماتم شد و جنایت های آمریکا باردیگر برهمه ثابت شد و چهره واقعی وشیطانی خود را نشان داد.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود که به دفاع از مظلومان در برابر مسکتبران ایستاد به همین دلیل همیشه در قلب مردم باقی خواهد ماند.

 مکتب شهید سلیمانی برای جوانان الگو است 

"رضا احمدی" از شهروندان چرداولی درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدارگفت: همه مردم حاج قاسم را دوست دارند وبه همین دلیل است هر روز از تنفر آن ها به امثال آمریکا بیشتر خواهد شد.

وی افزود: دی ماه هرسال یادآور روزهایی است که اتفاقات ناگوار وحماسه های مردمی شکل می گیرد از این رو شهادت حاج قاسم سلیمانی باردیگر همه مردم آزاده را در دنیا بیدار کرد تا در مقابل ظلم بیاستند.

احمدی تصریح کرد: باید همه ادامه دهنده راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشیم ودر راه رسیدن به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ذره ای کوتاهی نکنیم.

 

 دشمنان در حال افول هستند

حجت الاسلام "عمران احمدی: مدرس حوزه ودانشگاه  در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دشمن با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود که این اقدام خبیثانه آن ها باعث شد تا به هدف شوم خود نرسند و معادلات آن به هم ریخت.

وی اظهار کرد: امروز آمریکا هر لحظه به فروپاشی نزدیک تر شده است و مردم کشورهای دنیا  از این کشور اعلام انزجار می کنند .

احمدی در ادامه گفت: جبهه مقاومت به برکت خون شهیدان وحاج قاسم امروز قوی تر از گذشته شده و دشمن را از منطقه بیرون خواهد انداخت وانتقام سختی از آن ها گرفته خواهد شد.

مدرس حوزه ودانشگاه خاطرنشان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که به الگویی برای جوانان جهت خدمت صادقانه به مردم تبدیل شده است ومسئولین هم باید از این شهید بزرگوار درس بگیرند.

وی تصریح کرد: برای حاج قاسم شهادت افتخار است وانقلاب اسلامی قطعا با خون شهیدان قدرتمند تر از گذشته خواهد شد تا جایی که دشمنان را از میان برخواهد داشت.

شهید سلیمانی در قلب همه مردم  است 

حجت الاسلام "اشرف علی محمدی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سبب خدمات شایسته ای که انجام داده بود همه مردم اورا دوست می داشتند ودر قلب همه بود.

وی اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی در زمان دفاع مقدس در بلندی قلاویزان  به همراه همرزمانش جانانه در مقابل دشمن بعثی جنگید.

علی محمدی خاطرنشان کرد:سپهبد شهید قاسم سلیمانی قلب ها را به خود  نزدیک کرد واز این رو همه برای شهادتش ناراحت هستند وشاهد حماسه های بزرگی از حضور مردم رقم بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره  عامل اصلی عظمت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت:عامل اصلی عظمت سردار سلیمانی ایمان، عمل صالح، محبت وخدمت به مردم، ولایت مداری و...هست که همه امروز باید راه شهید سلیمانی را با جهاد کبیر و جهاد اصغر ادامه دهیم و پوزه دشمن را به خاک بمالیم ونه محکمی به استکبار بگوییم.

وی در ادامه گفت:سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مجاهدی بود که در راه خدا خدمات زیادی را ارائه داد وبرای محور مقاومت همانند یک پدر بود.

علیمحمدی با اشاره به انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:انتقام خون حاج قاسم سلیمانی منجربه  خروج آمریکا از منطقه وذلت وخواری آنان خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب