سرویس: سیاسی
کد خبر: 52627
|
10:10 - 1400/04/01
نسخه چاپی

قناع مشروط نماینده مجلس از پاسخ‌ وزیر نیرو

قناع مشروط نماینده مجلس از پاسخ‌ وزیر نیرو
هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس پس از پاسخ‌های اردکانیان اعلام کرد که مشروط بر اینکه توسعه برق هسته‌ای در یک نشست با حضور دولتمردان در دفتر نایب رئیس مجلس پیگیری شود، از پاسخ وزیر قانع شده است.

به گزارشايلام بيدار "هادی بیگی نژاد"، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه اول تیرماه 1400) پس از پاسخ‌های رضا اردکانیان وزیر نیرو اعلام کرد که قانع شده است.

وی پیشنهاد برگزاری یک جلسه با حضور وزیر نیرو، وزیر نفت، رئیس سازمان انرژی اتمی و علی نیکزاد نایب رئیس مجلس را مطرح کرد تا موضوع توسعه، بهره‌برداری، تامین اعتبار و رفع مشکلات برق هسته‌ای در این نشست پیگیری شود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس هم در این باره گفت: از آقای بیگی نژاد که از نمایندگان شاخص و انقلابی و متدین ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی است، تشکر می‌کنم؛ من به عنوان خادم مردم و خادم نمایندگان حتما این جلسه را در هفته آینده با حضور وزیر نیرو، وزیر نفت و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار خواهم کرد.

وی از بیگی نژاد خواست این موضوع دیگر در صحن علنی مجلس دنبال نشود و موضوع در جلسه آتی در دفتر نایب رئیس مجلس و جلسه هفته آینده پیگیری شود.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب