سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52514
|
08:07 - 1400/03/22
نسخه چاپی

سخنی با داریوش قنبری؛

خرزو خان بازی را تمام کنید

خرزو خان بازی را تمام کنید
داریوش قنبری، رئیس ستاد انتخابات همتی در ایلام در سخنانی با طرح سوالی که چقدر از مشکلات کشور و جامعه کنونی متعلق به روحانی است، گفت: دولت دیگری اجازه نداد روحانی کار کند!

گروه سیاسی ایلام بیدار::داریوش قنبری، رئیس ستاد انتخابات همتی در ایلام در سخنانی با طرح سوالی که چقدر از مشکلات کشور و جامعه کنونی متعلق به روحانی است، گفت: دولت دیگری اجازه نداد روحانی کار کند!

آیا طرح این مباحث و موضوعات جز برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات دولت، هدف دیگری هم دارد؟ 
از جمله نمادهای بارز مسببان وضع موجود، فشارهای اقتصادی و معیشتی است که در نوع خود بی سابقه بوده است. 
دولتی که قرار بود با برجام مشکلات کشور و حتی آب خوردن را حل کند نه تنها در مذاکرات با خنده های دیپلماسی ره به جایی نبرد بلکه هم در دام شیاطین افتاد و هم تحریم ها رفع نشد.
علیرغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی و پاره کردن برجام توسط ترامپ اما دولت بجای روی آوردن به توانمندی های داخلی، باز هم به سراغ مذاکره رفت و همچون همیشه در این راه شکست خورد. 
بی اهمیتی دولت به دلسوزان و دغدغه مندان و تذکرات باعث شد تا فشارهای ناشی از برجام حتی به نسبت قبل از آن نیز بیشتر شود و نمود آن در سفره های مردم به عینه قابل مشاهده است.
به راستی قنبری با چه اهدافی دوباره در ستادهای انتخاباتی خودنمایی می کند؟ آیا او دنبال این است تا از این فرصت، شکست تلخ خود و حامیانشان در انتخابات مجلس را به فراموشی بسپارند؟ 
آقای قنبری! مردم ایلام همانطور که گول حرف های شما در انتخابات مجلس اخیر و در حمایت از نامزد‌ مورد نظرتان را نخوردند این بار هم گول سفسطه بازی های شما و نامزدتان که در مناظرات هم حقا و انصاف همچون شماست را نخواهند خورد‌. خرزو خان بازی را تمام کنید.
 
انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب